– W 2016 roku Huawei skutecznie realizował obraną strategię, osiągając tym samym znaczący wzrost. Bez wątpienia ma na to wpływ fakt, że ludzkość nieustannie dokonuje nowych odkryć w świecie technologii. Technologie informacyjno-komunikacyjne oferują dziś ogromne możliwości biznesowe w wielu obszarach. Pragnę również zaznaczyć, że dalej zamierzamy stawiać potrzeby naszych klientów na pierwszym miejscu. Będziemy konsekwentnie działać na rzecz cyfrowej transformacji światowej gospodarki, ponieważ chcemy tworzyć jak najlepsze rozwiązania dla naszych klientów i efektywnie wspierać przyszły rozwój firmy – mówi Eric Xu, dyrektor generalny Huawei.
W 2016 roku należąca do Huawei grupa biznesowa Carrier wygenerowała 41,8 mld USD (290,6 mld CNY) przychodu, co daje wzrost o 24% rok do roku. Wynik ten osiągnięto dzięki koncentracji działań ukierunkowanych na cyfrową transformację, a w szczególności wykorzystując możliwości w zakresie chmury obliczeniowej, wideo, Internetu Rzeczy oraz operacji dostosowanych do zmieniających się potrzeb operatorów telekomunikacyjnych.
Grupa biznesowa Enterprise przy ścisłej współpracy z partnerami, dostarczyła infrastrukturę teleinformatyczną do firm z sektora finansowego i przemysłu energetycznego, a także do instytucji rządowych oraz bezpieczeństwa publicznego. Działania te przyczyniły się do rozwoju cyfrowej transformacji kluczowych obszarów gospodarki, przynosząc koncernowi 5,9 mld USD (40,7 mld CNY) rocznego przychodu, co daje wzrost o 47%.
Natomiast, dzięki coraz bardziej innowacyjnym produktom oraz rosnącej w 2016 roku na całym świecie rozpoznawalności Huawei jako marki urządzeń premium, grupa biznesowa Consumer dostarczyła na rynek 139 mln smartfonów. Tym samym odnotowała ( CNY) rocznego przychodu, czyli o 44% więcej niż w roku ubiegłym.
– W 2016 roku działalność operacyjna Huawei była w dobrej kondycji, o czym świadczyły duże rezerwy finansowe, mocna i zrównoważona struktura kapitałowa oraz wysoka odporność na ryzyko. W 2017 roku będziemy więc dalej zwiększać efektywność i jakość naszych działań w celu zapewnienia stabilnego rozwoju koncernu – zaznacza Sabrina Meng, dyrektor finansowy Huawei.
Sprawozdanie finansowe ujęte w raporcie rocznym za 2016 rok zostało niezależnie zweryfikowane przez firmę KPMG. Z dokumentem można zapoznać się na stronie: www.huawei.com/en/about-huawei/annual-report/2016
Wiadomości firmowe Huawei Network Cloud Engine z powodzeniem przeszedł testy interoperacyjności
Warszawa, 17 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza platformę obliczeniową Atlas AI
Shenzhen, 9 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: IP Club wraca do Polski
Warszawa, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe 13 producentów deklaruje plany produkcji aut z inteligentnymi układami Huawei
Shenzhen, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wdraża w Szanghaju gigabitową sieć bezprzewodową
Szanghaj, 7 maja 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei inwestuje w rozwój VR w chmurze
Shenzhen, 29 kwietnia 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Indonezja: Huawei podpisał porozumienie dotyczące budowy sieci ultra-szerokopasmowej
Warszawa, 30 kwietnia 2019 r czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei jednym z liderów rynku serwerów według Gartnera
Warszawa, 6 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei Network Cloud Engine z powodzeniem przeszedł testy interoperacyjności
Warszawa, 17 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza platformę obliczeniową Atlas AI
Shenzhen, 9 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: IP Club wraca do Polski
Warszawa, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe 13 producentów deklaruje plany produkcji aut z inteligentnymi układami Huawei
Shenzhen, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wdraża w Szanghaju gigabitową sieć bezprzewodową
Szanghaj, 7 maja 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei inwestuje w rozwój VR w chmurze
Shenzhen, 29 kwietnia 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Indonezja: Huawei podpisał porozumienie dotyczące budowy sieci ultra-szerokopasmowej
Warszawa, 30 kwietnia 2019 r czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei jednym z liderów rynku serwerów według Gartnera
Warszawa, 6 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia
Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcejHuawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa
Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej