LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą
LG

LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

05.04.2018
LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne.

Kampania podzielona została na dwie części. Część teaserowa rozpoczęła się jeszcze w marcu i ma na celu przybliżenie idei #OdrzucamyRamy, pokazując nieszablonowe postaci w zaskakujących sytuacjach. Koncept kampanii w symboliczny sposób nawiązuje do konceptu smartfonów LG, których ekrany zostały praktycznie pozbawione ram, dzięki czemu można dostrzec, odkryć i doświadczyć więcej wrażeń, niż w standardowym smartfonie.

Do końca kwietnia potrwa druga część kampanii, do której LG Polska zaprosiło Daniela Rusina, tworzącego od kilku lat pod pseudonimem Reżyser Życia filmy na YouTube opowiadające o zwykłych, a zarazem niezwykłych ludziach. Jego hasłem przewodnim jest „Bo życie pisze najlepsze scenariusze”. Przy współpracy z marką LG nakręcił trzy filmy dokumentalne, w których przybliża on sylwetki ludzi odrzucających na co dzień ramy norm społecznych.

Pierwszy z nich przybliża sylwetkę Sylwestra Wardęgi (SA Wardega) – popularnego twórcy wideo i Youtubera. Odkrywa on przed widzami swoją wyboistą drogę do sukcesu. Opowiada o tym, co zmotywowało go do tworzenia filmów w internecie, a także jak jego najbliżsi zareagowali na jego nieszablonowe działania. W dalszej części produkcji widzowie dowiadują się jak każdy z nich może uciec od ram narzucanych często przez środowisko.

W drugim filmie Rusin opowiada historię energicznych seniorów związanych z Dancingiem Międzypokoleniowym. Tym samym udowadnia, że codzienność polskiego seniora wcale nie musi być smutna – jedyne co wystarczy zrobić, to wyjść poza ramy stworzone przez otoczenie.

Z kolei w ostatnim dokumencie z serii zobaczymy jeden dzień z życia Roberta Chilmończyka. Jest to wyjątkowa postać, która cieszy się dużą popularnością, zwłaszcza wśród Warszawiaków. Robert Chilmończyk jest bowiem wesołym kierowcą autobusu komunikacji miejskiej, który podczas swojej pracy zagaduje i rozbawia pasażerów autobusu. To kolejny dowód na to, że niezależnie jaką pracę wykonujemy, mamy szansę opuścić wyznaczone standardy i sprawić, aby każdy dzień był inny, wyjątkowy.

Idea kampanii została stworzona przez Agencję Warszawa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy METS. Kampania obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, które potrwają do końca kwietnia.

 

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News Taśmy naprawcze – must have każdego domu

Drobne, ale i większe uszkodzenia rozmaitych elementów a naszych domach to niestety chleb powszedni. Często kiedy dojdzie do drobniejszej awarii okazuje się, że nie jesteśmy w stanie samodzielnie sprostać naprawie, a wezwanie fachowca może okazać się nazbyt kosztowne. Zaczynamy w takich właśnie sytuacjach często żmudną naukę i staramy się samodzielnie naprawić usterki domowe. Wszak to nie tylko sporo oszczędności, ale również źródło dużej satysfakcji dla wielu osób dbających o swój dom. czytaj więcej

News Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś. czytaj więcej