LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą
Kampania podzielona została na dwie części. Część teaserowa rozpoczęła się jeszcze w marcu i ma na celu przybliżenie idei #OdrzucamyRamy, pokazując nieszablonowe postaci w zaskakujących sytuacjach. Koncept kampanii w symboliczny sposób nawiązuje do konceptu smartfonów LG, których ekrany zostały praktycznie pozbawione ram, dzięki czemu można dostrzec, odkryć i doświadczyć więcej wrażeń, niż w standardowym smartfonie.
Do końca kwietnia potrwa druga część kampanii, do której LG Polska zaprosiło Daniela Rusina, tworzącego od kilku lat pod pseudonimem Reżyser Życia filmy na YouTube opowiadające o zwykłych, a zarazem niezwykłych ludziach. Jego hasłem przewodnim jest „Bo życie pisze najlepsze scenariusze”. Przy współpracy z marką LG nakręcił trzy filmy dokumentalne, w których przybliża on sylwetki ludzi odrzucających na co dzień ramy norm społecznych.
Pierwszy z nich przybliża sylwetkę Sylwestra Wardęgi (SA Wardega) – popularnego twórcy wideo i Youtubera. Odkrywa on przed widzami swoją wyboistą drogę do sukcesu. Opowiada o tym, co zmotywowało go do tworzenia filmów w internecie, a także jak jego najbliżsi zareagowali na jego nieszablonowe działania. W dalszej części produkcji widzowie dowiadują się jak każdy z nich może uciec od ram narzucanych często przez środowisko.
W drugim filmie Rusin opowiada historię energicznych seniorów związanych z Dancingiem Międzypokoleniowym. Tym samym udowadnia, że codzienność polskiego seniora wcale nie musi być smutna – jedyne co wystarczy zrobić, to wyjść poza ramy stworzone przez otoczenie.
Z kolei w ostatnim dokumencie z serii zobaczymy jeden dzień z życia Roberta Chilmończyka. Jest to wyjątkowa postać, która cieszy się dużą popularnością, zwłaszcza wśród Warszawiaków. Robert Chilmończyk jest bowiem wesołym kierowcą autobusu komunikacji miejskiej, który podczas swojej pracy zagaduje i rozbawia pasażerów autobusu. To kolejny dowód na to, że niezależnie jaką pracę wykonujemy, mamy szansę opuścić wyznaczone standardy i sprawić, aby każdy dzień był inny, wyjątkowy.
Idea kampanii została stworzona przez Agencję Warszawa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy METS. Kampania obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, które potrwają do końca kwietnia.