Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
- Chcemy dotrzeć do potencjalnych Klientów z informacją o dostępności w danej lokalizacji usług w najnowocześniejszym standardzie światłowodowym, zapewniających transfer do 900 Mb/s, dlatego w kampanii położyliśmy nacisk na outdoor i akcje promocyjne w terenie - mówi Paweł Masiukiewicz, odpowiedzialny za marketing B2C w Netii. - Średnio na każde z 17 miast objętych kampanią przypada aż 57 różnych formatów reklamowych, w tym m.in: wielkoformatowe siatki reklamowe, billboardy, silverboardy, ekrany LED i ekrany w komunikacji miejskiej – dodaje Paweł Masiukiewicz.
W ramach akcji prowadzonych przez zespoły promocyjne na osiedlach, objętych zasięgiem zmodernizowanych sieci, pojawiło się 69 000 kolorowych balonów na autach. Rozdanych zostało także 69 000 zawieszek zapachowych, 45 000 kaw oraz 35 000 sztuk waty cukrowej.
W lokalnych stacjach radiowych wyemitowanych zostało ponad 2,5 tys. spotów reklamowych. Do wzmocnienia działań została wykorzystana także prasa i serwisy regionalne.
Kampania podzielona została na dwa etapy. W pierwszym, który wystartował na początku miesiąca, jej zasięgiem objęte zostały: Białystok, Elbląg, Głogów, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Rybnik, Szczecin, Zabrze, Chorzów, Ruda Śląska, Lublin, Bielsko-Biała, Tychy, Grudziądz, Krotoszyn, Legnica oraz Zielona Góra.
W drugim etapie (majowym), kampania będzie kontynuowana we wszystkich dotychczasowych miastach, a także pojawi się w kolejnych, m.in. w Łodzi, we Wrocławiu oraz w Krakowie.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, natomiast za zakup mediów Dentsu Aegis Network Polska.