Światłowód Netia 900 Mb/s
Światłowód Netia 900 Mb/s
Netia

Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

26.04.2017
W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media.

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

- Chcemy dotrzeć do potencjalnych Klientów z informacją o dostępności w danej lokalizacji usług w najnowocześniejszym standardzie światłowodowym, zapewniających transfer do 900 Mb/s, dlatego w kampanii położyliśmy nacisk na outdoor i akcje promocyjne w terenie - mówi Paweł Masiukiewicz, odpowiedzialny za marketing B2C w Netii. - Średnio na każde z 17 miast objętych kampanią przypada aż 57 różnych formatów reklamowych, w tym m.in: wielkoformatowe siatki reklamowe, billboardy, silverboardy, ekrany LED i ekrany w komunikacji miejskiej – dodaje Paweł Masiukiewicz.

W ramach akcji prowadzonych przez zespoły promocyjne na osiedlach, objętych zasięgiem zmodernizowanych sieci, pojawiło się 69 000 kolorowych balonów na autach. Rozdanych zostało także 69 000 zawieszek zapachowych, 45 000 kaw oraz 35 000 sztuk waty cukrowej.

W lokalnych stacjach radiowych wyemitowanych zostało ponad 2,5 tys. spotów reklamowych. Do wzmocnienia działań została wykorzystana także prasa i serwisy regionalne.

Kampania podzielona została na dwa etapy. W pierwszym, który wystartował na początku miesiąca, jej zasięgiem objęte zostały: Białystok, Elbląg, Głogów, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Rybnik, Szczecin, Zabrze, Chorzów, Ruda Śląska, Lublin, Bielsko-Biała, Tychy, Grudziądz, Krotoszyn, Legnica oraz Zielona Góra.

W drugim etapie (majowym), kampania będzie kontynuowana we wszystkich dotychczasowych miastach, a także pojawi się w kolejnych, m.in. w Łodzi, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, natomiast za zakup mediów Dentsu Aegis Network Polska.

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Gdzie kupić używanego iPhone'a w dobrym stanie?

Zakup używanego iPhone'a może być dla wielu osób doskonałą opcją. Dzięki temu możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy, jednocześnie ciesząc się zaawansowanym urządzeniem. Jednak istotne jest, aby kupić go w odpowiednim miejscu, by uniknąć problemów. W poniższym artykule omówimy, gdzie w Polsce można nabyć używanego iPhone'a w dobrym stanie. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej