Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Już za niecałe dwa tygodnie zaczyna się największe święto futbolu – XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Klienci T‑Mobile na kartę będą mogli koncentrować się bez przeszkód na kibicowaniu swojej ulubionej drużynie, bez obaw, że emocji dostarczy im nie strzelona bramka, ale transmisja przerwana brakiem internetu. W nowych ofertach, które Operator wprowadzi już pojutrze, znajdzie się bowiem hit usługowy T‑Mobile – Supernet Video, który pozwala oglądać treści video z wielu najpopularniejszych serwisów streamingowych bez konsumowania dostępnej paczki danych.
„Chcemy zwrócić na siebie uwagę klientów, nie pseudo-promocjami, lecz dostarczaniem takich rozwiązań, które przedstawiają realną wartość i – jak w tym przypadku – zdejmują limity i ograniczenia. Po prostu niwelują problem. Wśród przychodzących do naszej sieci coraz więcej jest klientów młodych, tylko w ostatnich miesiącach aż o 15% wzrósł ich udział w całej grupie. Nie ma co powtarzać, jak ważny jest dla nich kontent, a zwłaszcza video, oglądane przede wszystkim na smartfonach” – mówi Piotr Bubak odpowiedzialny w T‑Mobile za marketing dla rynku prywatnego. „Chcemy przyciągać coraz więcej młodych użytkowników, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć nowe profile ofertowe w T‑Mobile na kartę: przystępne cenowo, proste ale kompleksowo odpowiadające na potrzeby. Żeby każdy mógł bez wątpliwości rozpocząć swoją przygodę z najlepszą siecią” – dodaje Bubak.
Nowa oferta z nowym starterem
Do obecnych ofert prepaid dołączą dwie nowe propozycje:
- 5 zł / 5 dni z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, SMS-ami, MMS-ami Supernetem Video DVD i 1 GB danych
oraz
- 30 zł / 30 dni z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, SMS-ami, MMS-ami Supernetem Video DVD i 10 GB danych.
W każdej z opcji użytkownik korzysta z rocznej ważności konta.
Wraz ze startem oferty, w sklepach T‑Mobile i punktach sieci współpracujących pojawi się nowy starter w cenie 5 zł z włączoną najnowszą ofertą 5zł / 5 dni.
Binge watching i mundial na smartfonie? Teraz możesz!
Supernet Video w najlepszej sieci działa wszędzie, dlatego użytkownicy T‑Mobile na Kartę będą mieć mundial zawsze przy sobie. Niezależnie, gdzie się znajdą będą mogli oddać się prawdziwym emocjom kibica dzięki streamingowi na żywo na TVP Sport, jednemu z serwisów dostępnych w ofercie Supernet Video. Z kolei w przerwie pomiędzy meczami na TVP Sport i TVP Stream można oddać się prawdziwie nielimitowanemu binge watchingowi na jednej z platform z popularnymi filmami i serialami, m.in. Netflix, Showmax, Player, Chilli Cinema czy VOD.pl, lub obejrzeć nowe materiały od ulubionych twórców na YouTube czy VEVO.
Te możliwości podkreślone zostaną w kampanii reklamowej promującej ofertę.
---
O ofercie T‑Mobile na kartę: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte
O ofercie Supernet Video: http://www.t-mobile.pl/pl/supernetvideo