Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Już za niecałe dwa tygodnie zaczyna się największe święto futbolu – XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Klienci T‑Mobile na kartę będą mogli koncentrować się bez przeszkód na kibicowaniu swojej ulubionej drużynie, bez obaw, że emocji dostarczy im nie strzelona bramka, ale transmisja przerwana brakiem internetu. W nowych ofertach, które Operator wprowadzi już pojutrze, znajdzie się bowiem hit usługowy T‑Mobile – Supernet Video, który pozwala oglądać treści video z wielu najpopularniejszych serwisów streamingowych bez konsumowania dostępnej paczki danych.
„Chcemy zwrócić na siebie uwagę klientów, nie pseudo-promocjami, lecz dostarczaniem takich rozwiązań, które przedstawiają realną wartość i – jak w tym przypadku – zdejmują limity i ograniczenia. Po prostu niwelują problem. Wśród przychodzących do naszej sieci coraz więcej jest klientów młodych, tylko w ostatnich miesiącach aż o 15% wzrósł ich udział w całej grupie. Nie ma co powtarzać, jak ważny jest dla nich kontent, a zwłaszcza video, oglądane przede wszystkim na smartfonach” – mówi Piotr Bubak odpowiedzialny w T‑Mobile za marketing dla rynku prywatnego. „Chcemy przyciągać coraz więcej młodych użytkowników, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć nowe profile ofertowe w T‑Mobile na kartę: przystępne cenowo, proste ale kompleksowo odpowiadające na potrzeby. Żeby każdy mógł bez wątpliwości rozpocząć swoją przygodę z najlepszą siecią” – dodaje Bubak.
Nowa oferta z nowym starterem
Do obecnych ofert prepaid dołączą dwie nowe propozycje:
- 5 zł / 5 dni z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, SMS-ami, MMS-ami Supernetem Video DVD i 1 GB danych
oraz
- 30 zł / 30 dni z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, SMS-ami, MMS-ami Supernetem Video DVD i 10 GB danych.
W każdej z opcji użytkownik korzysta z rocznej ważności konta.
Wraz ze startem oferty, w sklepach T‑Mobile i punktach sieci współpracujących pojawi się nowy starter w cenie 5 zł z włączoną najnowszą ofertą 5zł / 5 dni.
Binge watching i mundial na smartfonie? Teraz możesz!
Supernet Video w najlepszej sieci działa wszędzie, dlatego użytkownicy T‑Mobile na Kartę będą mieć mundial zawsze przy sobie. Niezależnie, gdzie się znajdą będą mogli oddać się prawdziwym emocjom kibica dzięki streamingowi na żywo na TVP Sport, jednemu z serwisów dostępnych w ofercie Supernet Video. Z kolei w przerwie pomiędzy meczami na TVP Sport i TVP Stream można oddać się prawdziwie nielimitowanemu binge watchingowi na jednej z platform z popularnymi filmami i serialami, m.in. Netflix, Showmax, Player, Chilli Cinema czy VOD.pl, lub obejrzeć nowe materiały od ulubionych twórców na YouTube czy VEVO.
Te możliwości podkreślone zostaną w kampanii reklamowej promującej ofertę.
---
O ofercie T‑Mobile na kartę: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte
O ofercie Supernet Video: http://www.t-mobile.pl/pl/supernetvideo
T-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy
Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej