Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
W ramach porozumienia T‑Mobile uzyska dostęp do infrastruktury światłowodowej partnera i z jej wykorzystaniem będzie świadczył usługi oparte na transmisji danych na obszarach nieregulowanych. Umowa zagwarantuje T‑Mobile dostęp do 1,7 miliona gospodarstw domowych, co wraz z planami inwestycyjnymi partnera na obszarze regulowanym do końca bieżącego roku daje potencjał dotarcia do 2,7 mln gospodarstw domowych. Firma planuje, że pierwsi klienci – tak indywidualni jak i z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw - będą mogli skorzystać z pełnego zakresu usług stacjonarnych świadczonych przez T‑Mobile na infrastrukturze światłowodowej najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku.
„Podpisana dzisiaj umowa to krok jeden z kilku, które musimy postawić na drodze do stania się operatorem w pełni konwergentnym i dowodzi konsekwencji z jaką realizujemy raz przyjętą strategię. Zapotrzebowanie na usługi konwergentne rośnie dynamicznie ale dziś penetracja nimi jest stosunkowo niska.” – komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.
„T-Mobile zyskuje dziś istotne możliwości rozwoju i wychodzi naprzeciw tym wszystkim klientom, którzy doceniają jakość jaką niesie z sobą marka T‑Mobile. Kompleksowa oferta telekomunikacyjna wymaga obecności dobrych usług stacjonarnych, dlatego chcemy ją wzmacniać w oparciu o wszelkie dostępne możliwości.” - Podsumowuje Maierhofer.
Podpisanie umowy jest jednocześnie początkiem kolejnego etapu, w którym partnerzy muszą zintegrować swoje systemy i przetestować wszystkie elementy techniczne oraz jakość i niezawodność usług, tak aby klienci T‑Mobile Polska korzystali z usługi o najlepszych możliwych parametrach.
„Pozyskanie GTS Polska i T-Systems Polska dało nam wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług stacjonarnych dla klientów B2B, które zamierzamy wykorzystać w pracy dla klientów indywidualnych i małych przedsiębiorstw.” – komentuje Maierhofer. „Chcemy żeby pierwsi klienci mogli skorzystać z oferty światłowodowej T‑Mobile najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku, ale podstawą jest zapewnienie najwyższej jakości usług.” – dodaje.
Polityka koncentracji na perspektywie klienta i dynamiczne działania z niej wynikające przynoszą T Mobile Polska liczne pozytywne rezultaty. Firma systematycznie pozyskuje klientów, notuje coraz lepsze wyniki w bilansie przenoszalności numerów i rozwija sieć sprzedaży. Obok rosnących wyników operacyjnych notuje także poprawę w zakresie satysfakcji klientów. T‑Mobile konsekwentnie realizuje strategię transformacji z operatora usług mobilnych do operatora w pełni konwergentnego. Dotychczas w ramach realizowanej strategii T‑Mobile Polska kupił GTS Polska, a także przejął T-Systems Polska, spółkę zależną od Deutsche Telekom, i na bazie zasobów i kompetencji wszystkich firm zbudował ofertę konwergentną dedykowaną klientom biznesowym. Kolejnym krokiem będzie zaoferowanie oferty łączonej usług stacjonarnych i mobilnych klientom indywidualnym i mniejszym odbiorcom z rynku B2B.
„Wszystkie te dokonane i nadchodzące działania pozwolą nam uzyskać właściwą skalę naszej obecności na rynku. Jest to niezbędne by odpowiedzieć na wszystkie potrzeby naszych klientów, w nowej erze komunikacji” – podsumowuje Andreas Maierhofer.
T-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej