Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
W ramach porozumienia T‑Mobile uzyska dostęp do infrastruktury światłowodowej partnera i z jej wykorzystaniem będzie świadczył usługi oparte na transmisji danych na obszarach nieregulowanych. Umowa zagwarantuje T‑Mobile dostęp do 1,7 miliona gospodarstw domowych, co wraz z planami inwestycyjnymi partnera na obszarze regulowanym do końca bieżącego roku daje potencjał dotarcia do 2,7 mln gospodarstw domowych. Firma planuje, że pierwsi klienci – tak indywidualni jak i z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw - będą mogli skorzystać z pełnego zakresu usług stacjonarnych świadczonych przez T‑Mobile na infrastrukturze światłowodowej najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku.
„Podpisana dzisiaj umowa to krok jeden z kilku, które musimy postawić na drodze do stania się operatorem w pełni konwergentnym i dowodzi konsekwencji z jaką realizujemy raz przyjętą strategię. Zapotrzebowanie na usługi konwergentne rośnie dynamicznie ale dziś penetracja nimi jest stosunkowo niska.” – komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.
„T-Mobile zyskuje dziś istotne możliwości rozwoju i wychodzi naprzeciw tym wszystkim klientom, którzy doceniają jakość jaką niesie z sobą marka T‑Mobile. Kompleksowa oferta telekomunikacyjna wymaga obecności dobrych usług stacjonarnych, dlatego chcemy ją wzmacniać w oparciu o wszelkie dostępne możliwości.” - Podsumowuje Maierhofer.
Podpisanie umowy jest jednocześnie początkiem kolejnego etapu, w którym partnerzy muszą zintegrować swoje systemy i przetestować wszystkie elementy techniczne oraz jakość i niezawodność usług, tak aby klienci T‑Mobile Polska korzystali z usługi o najlepszych możliwych parametrach.
„Pozyskanie GTS Polska i T-Systems Polska dało nam wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług stacjonarnych dla klientów B2B, które zamierzamy wykorzystać w pracy dla klientów indywidualnych i małych przedsiębiorstw.” – komentuje Maierhofer. „Chcemy żeby pierwsi klienci mogli skorzystać z oferty światłowodowej T‑Mobile najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku, ale podstawą jest zapewnienie najwyższej jakości usług.” – dodaje.
Polityka koncentracji na perspektywie klienta i dynamiczne działania z niej wynikające przynoszą T Mobile Polska liczne pozytywne rezultaty. Firma systematycznie pozyskuje klientów, notuje coraz lepsze wyniki w bilansie przenoszalności numerów i rozwija sieć sprzedaży. Obok rosnących wyników operacyjnych notuje także poprawę w zakresie satysfakcji klientów. T‑Mobile konsekwentnie realizuje strategię transformacji z operatora usług mobilnych do operatora w pełni konwergentnego. Dotychczas w ramach realizowanej strategii T‑Mobile Polska kupił GTS Polska, a także przejął T-Systems Polska, spółkę zależną od Deutsche Telekom, i na bazie zasobów i kompetencji wszystkich firm zbudował ofertę konwergentną dedykowaną klientom biznesowym. Kolejnym krokiem będzie zaoferowanie oferty łączonej usług stacjonarnych i mobilnych klientom indywidualnym i mniejszym odbiorcom z rynku B2B.
„Wszystkie te dokonane i nadchodzące działania pozwolą nam uzyskać właściwą skalę naszej obecności na rynku. Jest to niezbędne by odpowiedzieć na wszystkie potrzeby naszych klientów, w nowej erze komunikacji” – podsumowuje Andreas Maierhofer.
T-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy
Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej