Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Aplikacje mobilne są nierozłącznym elementem naszej codzienności. Rozwiązania, które pierwotnie służyły głównie rozrywce, dziś znajdują zastosowanie niemal w każdym obszarze naszego życia. Stale też prowadzone są prace, których celem jest poszukiwanie nowych, często zaskakujących rozwiązań i możliwości ich użycia. T‑Mobile to firma odpowiedzialna społecznie, która pragnie, aby technologia, którą tworzy służyła społeczeństwu jak najszerzej. Przykładem prekursorskiego wykorzystania aplikacji mobilnej jest gra Sea Hero Quest, która swoją premierę miała w 2016 r., a która poza rozrywką dla użytkowników, stała się źródłem bezcennych danych dla naukowców, pracujących nad rozpoznaniem mechanizmów umożliwiających poruszanie się w przestrzeni. Ich zrozumienie stanowić może przełom w badaniach nad demencją. Dzięki ogromnemu zainteresowaniu grą, którego efektem była rekordowa liczba pobrań – ponad 2,8 mln – możliwe było przeprowadzenie największego na świecie tego typu badania, a równocześnie opracowanie unikalnego wzorca orientacji przestrzennej człowieka. Wstępne wyniki analizy zgromadzonych danych zaprezentowane zostały na konferencji Neuroscience 2016 w San Diego, a obecnie gra przechodzi testy, których celem jest możliwość wykorzystania jej w warunkach klinicznych. W Polsce grę ściągnęło już 33 200 tys. osób.
W sierpniu 2017 r. w ręce graczy na całym świecie trafiła kolejna odsłona gry - Sea Hero Quest VR. Nowa wersja wykorzystuje technologię wirtualnej rzeczywistości i po raz kolejny poza rozrywką stanie się źródłem danych, które wykorzystane zostaną w badaniach nad demencją. Sea Hero Quest VR umożliwia naukowcom poszerzenie skali dotychczasowych obserwacji, a równocześnie pozwala mierzyć zachowania graczy ze znacznie większą precyzją. Poza tym wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości stwarza unikalną możliwość zaangażowania osób, które nie były w stanie zrozumieć mechaniki poprzedniej wersji gry. W grupie tej znajdują się między innymi osoby z zaawansowaną demencją.
Przywykliśmy do tego, że aplikacje mobilne poza tym, że są ogólnodostępnym źródłem rozrywki, ułatwiają i porządkują nasze życie. Stały się tak popularne, że korzystamy z nich codziennie, często intuicyjnie. I stale odkrywamy możliwości ich nowych zastosowań. Sea Hero Quest VR jest najlepszym tego przykładem – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej.
Gra, którą oddajemy w ręce użytkowników jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu, wyznacza inne, rewolucyjne wręcz obszary zastosowania nowych technologii. Dzięki niej możemy uczestniczyć w przełomowym projekcie, w efekcie którego gromadzone są unikalne, zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym dane, umożliwiające zrozumienie mechanizmów powodujących demencję. Jeśli weźmiemy pod uwagę problem starzejącego się społeczeństwa, dostrzeżemy że projekt Sea Hero Quest VR nabiera jeszcze większego znaczenia. - dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk.
Współcześnie demencja jest jedną z najczęstszych chorób na świecie - szacuje się, że w 2016 r. cierpiało na nią 47,5 mln osób, z których od 28,5 mln do 33,3 mln chorowało na chorobę Alzheimera (World Alzheimer Report 2016). WHO przewiduje, że w 2030 roku liczba osób dotkniętych nią wyniesie do 75,6 mln, a do 2050 r. wzrośnie do 135,5 mln. Dynamika wzrostu liczby zachorowań skłania naukowców do poszukiwania nowych, niestandardowych źródeł danych, które pozwolą zrozumieć mechanizm choroby. W procesach tych niezwykle ważny jest czas. Tradycyjne metody badań są zazwyczaj czasochłonne. Sea Hero Quest VR przyczynia się do ich przyspieszenia nawet 150 razy, ponieważ 2 minuty w grze odpowiadają ponad 200 minutom badań w laboratorium.
Wszystkie dane gromadzone w ramach obserwacji rozgrywek będą zanonimizowane i bezpiecznie przechowywane w centrum danych T-Systems w Niemczech. Dzięki temu działania będą zgodne z niemieckimi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa danych, które są jednymi z najbardziej rygorystycznych w Europie.
Gra została opracowana we współpracy z University College London, University of East Anglia, Alzheimer’s Research oraz studiem produkcyjnym Glitchers.
Sea Hero Quest VR współdziała z okularami Samsung Gear VR i jest dostępna bezpłatnie na platformie mobilnej Oculus.
Więcej informacji na temat tej wyjątkowej gry, historii jej powstania i szczytnego celu, w jakim została stworzona, znajduje się na stronie www.seaheroquest.com.
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej