Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Aplikacje mobilne są nierozłącznym elementem naszej codzienności. Rozwiązania, które pierwotnie służyły głównie rozrywce, dziś znajdują zastosowanie niemal w każdym obszarze naszego życia. Stale też prowadzone są prace, których celem jest poszukiwanie nowych, często zaskakujących rozwiązań i możliwości ich użycia. T‑Mobile to firma odpowiedzialna społecznie, która pragnie, aby technologia, którą tworzy służyła społeczeństwu jak najszerzej. Przykładem prekursorskiego wykorzystania aplikacji mobilnej jest gra Sea Hero Quest, która swoją premierę miała w 2016 r., a która poza rozrywką dla użytkowników, stała się źródłem bezcennych danych dla naukowców, pracujących nad rozpoznaniem mechanizmów umożliwiających poruszanie się w przestrzeni. Ich zrozumienie stanowić może przełom w badaniach nad demencją. Dzięki ogromnemu zainteresowaniu grą, którego efektem była rekordowa liczba pobrań – ponad 2,8 mln – możliwe było przeprowadzenie największego na świecie tego typu badania, a równocześnie opracowanie unikalnego wzorca orientacji przestrzennej człowieka. Wstępne wyniki analizy zgromadzonych danych zaprezentowane zostały na konferencji Neuroscience 2016 w San Diego, a obecnie gra przechodzi testy, których celem jest możliwość wykorzystania jej w warunkach klinicznych. W Polsce grę ściągnęło już 33 200 tys. osób.
W sierpniu 2017 r. w ręce graczy na całym świecie trafiła kolejna odsłona gry - Sea Hero Quest VR. Nowa wersja wykorzystuje technologię wirtualnej rzeczywistości i po raz kolejny poza rozrywką stanie się źródłem danych, które wykorzystane zostaną w badaniach nad demencją. Sea Hero Quest VR umożliwia naukowcom poszerzenie skali dotychczasowych obserwacji, a równocześnie pozwala mierzyć zachowania graczy ze znacznie większą precyzją. Poza tym wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości stwarza unikalną możliwość zaangażowania osób, które nie były w stanie zrozumieć mechaniki poprzedniej wersji gry. W grupie tej znajdują się między innymi osoby z zaawansowaną demencją.
Przywykliśmy do tego, że aplikacje mobilne poza tym, że są ogólnodostępnym źródłem rozrywki, ułatwiają i porządkują nasze życie. Stały się tak popularne, że korzystamy z nich codziennie, często intuicyjnie. I stale odkrywamy możliwości ich nowych zastosowań. Sea Hero Quest VR jest najlepszym tego przykładem – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej.
Gra, którą oddajemy w ręce użytkowników jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu, wyznacza inne, rewolucyjne wręcz obszary zastosowania nowych technologii. Dzięki niej możemy uczestniczyć w przełomowym projekcie, w efekcie którego gromadzone są unikalne, zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym dane, umożliwiające zrozumienie mechanizmów powodujących demencję. Jeśli weźmiemy pod uwagę problem starzejącego się społeczeństwa, dostrzeżemy że projekt Sea Hero Quest VR nabiera jeszcze większego znaczenia. - dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk.
Współcześnie demencja jest jedną z najczęstszych chorób na świecie - szacuje się, że w 2016 r. cierpiało na nią 47,5 mln osób, z których od 28,5 mln do 33,3 mln chorowało na chorobę Alzheimera (World Alzheimer Report 2016). WHO przewiduje, że w 2030 roku liczba osób dotkniętych nią wyniesie do 75,6 mln, a do 2050 r. wzrośnie do 135,5 mln. Dynamika wzrostu liczby zachorowań skłania naukowców do poszukiwania nowych, niestandardowych źródeł danych, które pozwolą zrozumieć mechanizm choroby. W procesach tych niezwykle ważny jest czas. Tradycyjne metody badań są zazwyczaj czasochłonne. Sea Hero Quest VR przyczynia się do ich przyspieszenia nawet 150 razy, ponieważ 2 minuty w grze odpowiadają ponad 200 minutom badań w laboratorium.
Wszystkie dane gromadzone w ramach obserwacji rozgrywek będą zanonimizowane i bezpiecznie przechowywane w centrum danych T-Systems w Niemczech. Dzięki temu działania będą zgodne z niemieckimi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa danych, które są jednymi z najbardziej rygorystycznych w Europie.
Gra została opracowana we współpracy z University College London, University of East Anglia, Alzheimer’s Research oraz studiem produkcyjnym Glitchers.
Sea Hero Quest VR współdziała z okularami Samsung Gear VR i jest dostępna bezpłatnie na platformie mobilnej Oculus.
Więcej informacji na temat tej wyjątkowej gry, historii jej powstania i szczytnego celu, w jakim została stworzona, znajduje się na stronie www.seaheroquest.com.
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej