Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T‑Mobile Polska od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T‑Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.
Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T‑Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.
Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy. Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska oraz dodał – Do naszego zespołu dołączyli doświadczenie menagerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach organizacji. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się do rozwoju talentów wewnątrz firmy.
Zmiany organizacyjne w T‑Mobile Polska opierają się przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie najlepszych doświadczeń klientów.