Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T‑Mobile Polska od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T‑Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.
Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T‑Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.
Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy. Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska oraz dodał – Do naszego zespołu dołączyli doświadczenie menagerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach organizacji. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się do rozwoju talentów wewnątrz firmy.
Zmiany organizacyjne w T‑Mobile Polska opierają się przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie najlepszych doświadczeń klientów.
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej