Google wyczuło, że jest potencjał na stworzenie interesującego rozwiązania dla biznesu i zaoferowało także skrzynkę pocztową dla firm (GSuite). Sporo przedsiębiorstw korzysta z Gmaila do zarządzania codzienną korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną. Często jest także używany przez działy obsługi klienta, bo przecież jest popularny i oswojony, podstawowe jego funkcje są znane prawie wszystkim, a w supporcie chodzi głównie o to, że jak przychodzi e-mail, to po prostu trzeba na niego odpowiedzieć, prawda? Odrobina sprytu i można Gmail w BOK wykorzystać.
Gmail w obsłudze klienta
Podstawowy problem związany ze skrzynkami pocztowymi jest oczywisty: tematyka wiadomości przychodzących jest bardzo różna, więc trzeba znaleźć sposób, by je jakoś pogrupować. W Gmailu służą do tego m.in. etykiety. Znajdują się one w menu po lewej stronie i oprócz tych generycznych jak “Ważne” i “Wysłane” można tworzyć własne....
W naszym wpisie na blogu porównujemy funkcje Gmaila, które można by zastosować w obsłudze klienta, z narzędziem stworzonym do profesjonalnej obsługi e-maili. Zapraszamy do czytania!
Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.
Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcejWiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem
Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?
Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcejWiadomości firmowe Czym jest Thulium?
Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?czytaj więcej
Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?
Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem
Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcejWiadomości firmowe Zarabiaj z nami!
Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcejWiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!
PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcejWiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!
Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcejWiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami
8 listopada byliśmy na targach eHandlu.To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej
Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.
Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcejWiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem
Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?
Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcejWiadomości firmowe Czym jest Thulium?
Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?czytaj więcej
Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?
Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem
Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcejWiadomości firmowe Zarabiaj z nami!
Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcejWiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!
PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcejWiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!
Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcejWiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami
8 listopada byliśmy na targach eHandlu.To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej
News Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej