Google wyczuło, że jest potencjał na stworzenie interesującego rozwiązania dla biznesu i zaoferowało także skrzynkę pocztową dla firm (GSuite). Sporo przedsiębiorstw korzysta z Gmaila do zarządzania codzienną korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną. Często jest także używany przez działy obsługi klienta, bo przecież jest popularny i oswojony, podstawowe jego funkcje są znane prawie wszystkim, a w supporcie chodzi głównie o to, że jak przychodzi e-mail, to po prostu trzeba na niego odpowiedzieć, prawda? Odrobina sprytu i można Gmail w BOK wykorzystać.
Gmail w obsłudze klienta
Podstawowy problem związany ze skrzynkami pocztowymi jest oczywisty: tematyka wiadomości przychodzących jest bardzo różna, więc trzeba znaleźć sposób, by je jakoś pogrupować. W Gmailu służą do tego m.in. etykiety. Znajdują się one w menu po lewej stronie i oprócz tych generycznych jak “Ważne” i “Wysłane” można tworzyć własne....
W naszym wpisie na blogu porównujemy funkcje Gmaila, które można by zastosować w obsłudze klienta, z narzędziem stworzonym do profesjonalnej obsługi e-maili. Zapraszamy do czytania!
Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium
Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcejWiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!
Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:http://blog.thulium.pl
O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej
Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium
Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcejWiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!
Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:http://blog.thulium.pl
O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej