Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku
Cyfrowy Polsat

Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

23.08.2018
Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA.

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Najważniejsze dane operacyjne za II kwartał 2018 roku

  • Coraz więcej klientów korzysta z ofert wiązanych – skuteczna realizacja strategii multiplay:
  • Systematyczny wzrost liczby klientów usług wiązanych − o 281 tys. (20%) r/r do 1,66 mln (co stanowi 28,9% bazy klientów kontraktowych).
  • Do 4,94 mln wzrosła liczba usług posiadanych przez tę grupę klientów.
  • Miało to wypływ na obniżenie wskaźnika churn do bardzo niskiego poziomu wynoszącego 8,3% w skali roku.
  • Regularny przyrost liczby usług kontraktowych – o 510 tys. r/r – do 13,9 mln (stanowią one 83,4% wszystkich świadczonych usług):
  • Kolejny kwartał wzrostu liczby usług telefonii komórkowej − o 287 tys. r/r do 7,1 mln, co wynika z korzystnego wpływu strategii multiplay, dobrego przyjęcia przez klientów nowych, prostych taryf Plusa wprowadzonych w lutym br. oraz wysokiej sprzedaży w segmencie B2B (rozwiązania m2m).
  • Dzięki dobrej sprzedaży podstawowych pakietów, jak i usług dodatkowych (Multiroom i płatne usługi OTT), łączna liczba kontraktowych usług płatnej telewizji wzrosła r/r o 192 tys., przekraczając poziom 5 mln.
  • Baza usług Internetu zwiększyła się o 31 tys. r/r i wynosi 1,8 mln. W pierwszym półroczu klienci detaliczni Cyfrowego Polsatu i sieci Plus przetransferowali 448 PB danych.
  • Stabilna baza ponad 5,7 mln klientów kontraktowych:
  • Wzrost wskaźnika nasycenia usługami przypadającymi na klienta – o 5,2% r/r, a każdy z nich posiadał średnio 2,43 usługi z portfolio Grupy.
  • Średni przychód od klienta kontraktowego (ARPU), liczony zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15, wzrósł o 2,1% do poziomu 82,9 zł pomimo negatywnego wpływu regulacji Roam like at home. Przy czym spółka oczekuje, iż jest to ostatni kwartał, w którym nowa regulacja miała negatywny wpływ na wskaźnik ARPU.
  • Stabilna baza prepaid na poziomie 2,8 mln usług odzwierciedla rzeczywistą liczbę użytkowników tej usługi.
  • Wysoki, stabilny poziom ARPU usług prepaid wynoszący 20,4 zł.
  • Kanały Grupy Telewizji Polsat pozostawały w czołówce rynku oglądalności w grupie komercyjnej zarówno w II kwartale, jak i I półroczu, osiągając w II kwartale wynik 24,2% (11,2% kanału głównego oraz 13% kanałów tematycznych) pomimo przejściowego wpływu transmisji z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018 na otwartych antenach publicznego nadawcy, oraz 24% w całym półroczu (11,5% dla anteny głównej i 12,5% dla kanałów tematycznych), co jest zgodne z długoterminową strategią Grupy.
  • Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły w II kwartale o 4,5% rok do roku i wyniosły 321 mln zł, dzięki czemu udział Grupy w rynku reklamy TV osiągnął 26,7 %, a w I półroczu zanotowały wzrost o 9,1% do 591 mln zł, zapewniając udział w rynku na poziomie 26,8%.

– Nasza Grupa konsekwentnie kontynuuje strategię rozwoju w obszarze ofert łączonych, o czym najlepiej świadczy blisko 1,7 mln klientów multiplay, którzy połączyli już ok. 5 mln naszych usług. Jednocześnie nasz biznes skutecznie wspierają strategiczne akwizycje − mówi Tobias Solorz, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o. - Przejęcie kontroli nad Netią umożliwiło naszym spółkom szybkie rozpoczęcie współpracy operacyjnej w kluczowych obszarach. Przede wszystkim szybki Internet stacjonarny Netii wzbogacił ofertę cieszącego się niesłabnącym zainteresowaniem klientów programu smartDOM, a produkty Netii wchodzą wkrótce do kolejnych punktów sprzedaży naszej Grupy. Z kolei oferta telewizyjna Netii została poszerzona o nowe programy Telewizji Polsat i pakiet z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, a obydwie firmy dzięki tym zmianom zyskały dodatkowe atrybuty komunikacyjne. Nie bez znaczenie pozostaje także zakup większościowego pakietu akcji w spółce Eleven Sports Network, która posiada szeroki dostęp do wielu atrakcyjnych praw sportowych i prowadzi cztery bardzo szybko rozwijające się na rynku polskim kanały telewizyjne, a także wprowadzenie ofert z Ligą Mistrzów i Ligą Europy UEFA w Cyfrowym Polsacie, sieci Plus i IPLI oraz uruchomienie transmisji z tych rozgrywek w ostatni wtorek.

 

Dane operacyjne segmentu usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych

 

 

II kwartał

 

2018

2017

Zmiana %

Łączna liczba RGU
(kontraktowe+przedpłacone)

16 698 622

16 273 840

2,6 %

USŁUGI KONTRAKTOWE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

13 929 804

13 419 539

3,8%

Płatna telewizja, w tym:

5 027 520

4 835 534

4,0%

Multiroom

1 127.285

1 058 982

6,4%

Telefonia komórkowa

7 098 239

6 810 999

4,2%

Internet

1 804 045

1 773 006

1,8%

Liczba klientów kontraktowych w tym:

5 724 492

5 819 386

-1,6%

klienci ofert multiplay

1 655 112

1 384 282

20,4 %

       

ARPU na klienta1) [PLN]

82,9

81,2

2,1%

Churn na klienta

8,3%

8,6%

-0,3 p.p.

Wskaźnik nasycenia RGU na jednego klienta

2,43

2,31

5,2%

USŁUGI PRZEDPŁACONE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

2 768 818

2 854 301

-3,0%

Płatna telewizja

59 722

57 183

4,4%

Telefonia komórkowa

2 545 749

2 616 592

-2,7%

Internet

163 347

180 526

-9,5%

ARPU na RGU prepaid1) [PLN]

20,4

20,5

-0,5%

1) ARPU skalkulowane zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15.

 

– W telewizji to kolejny bardzo udany dla nas okres. W drugim kwartale wyniki oglądalności kanałów Grupy Polsat były zgodne z naszą długoterminową strategią mimo transmisji przez nadawcę publicznego wydarzenia sportowego o silnym wpływie rynkowym – Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018. Podobne, stabilne wyniki oglądalności osiągnęliśmy w całym pierwszym półroczu, w którym nasze przychody z reklamy i sponsoringu, wsparte szybką realizacją synergii z nowo nabytymi kanałami, rosły nawet nieco szybciej niż dynamicznie rozwijający się w tym roku rynek – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A., Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

Dane operacyjne segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej

 

 

II kwartał

I półrocze

 

 

2018

2017

Zmiana

p.p./%

2018

2017

Zmiana

p.p./%

Udział w oglądalności1),
w tym:

24,16%

24,25%

-0,09 p.p.

24,03%

23,90%

0,13 p.p.

POLSAT (kanał główny)

11,14%

12,61%

-1,47 p.p.

11,54%

12,66%

-1,12 p.p.

Kanały tematyczne

13,01%

11,64%

-1,37 p.p.

12,49%

12,24%

0,25 p.p.

Przychody z reklamy
i sponsoringu2)

(mln PLN)

321

307

4,5%

591

541

9,1%

Udział w rynku reklamy3)

26,7%

27,6%

-0,9 p.p.

26,8%

26,7%

0,1 p.p.

 

 

 

 

 

 

 

Wydatki na reklamę telewizyjną na rynku4)

(mln PLN)

1 204

1 115

7,9%

2 203

2 027

8,7%

1) NAM, udział w oglądalności w grupie wszyscy 16-49 lat, cała doba, uwzględniając oglądalność Live+2 (oglądalność z dnia emisji i z 2 kolejnych dni w ramach tzw. Time Shift Viewing), z uwzględnieniem kanałów Eleven (od czerwca 2018), z wyłączeniem kanałów partnerskich: Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat History, JimJam, CI Polsat;

2) Przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wg definicji Starcom;

3) Szacunki własne na podstawie wstępnych danych Starcom;

4) Starcom, dane wstępne, reklama sportowa i sponsoring;

 

Najważniejsze dane finansowe za II kwartał 2018 r.

  • Silne wyniki finansowe Grupy (zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15 oraz z uwzględnieniem konsolidacji Netii od 22 maja 2018 roku; dane historyczne za 2017 r. także według MSSF 15):
  • przychody: 2,603 mld zł (wzrost o 7,5% r/r),
  • EBITDA: 946 mln zł (wzrost o 3,5% r/r),
  • marża EBITDA: 36,4%,
  • zysk netto: 231,4 mln zł,
  • wolne przepływy pieniężne za okres 12 miesięcy: 1,411 mld zł,
  • wskaźnik całkowitego zadłużenia netto/EBITDA LTM: 2,91x.

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat1)

mln PLN

II kwartał 2018

II kwartał 2017

zmiana r/r

Przychody

2 603

2 421

7,5%

EBITDA

946

915

3,5%

Marża EBITDA

36,4%

37,8%

-1,4 p.p.

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15. Skonsolidowane sprawozdanie finansowe za okres 6 miesięcy zakończony 30 czerwca 2018 r. oraz szacunki własne w odniesieniu do II kwartału 2017. Konsolidacja wyników spółki Netia od 22.05.2018 r.

  • Rosnące wyniki finansowe segmentu usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym (zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15 oraz z uwzględnieniem konsolidacji Netii):
  • przychody: 2,248 mld zł,
  • EBITDA: 795,2 mln zł,
  • marża EBITDA: 35,4%.
  • Bardzo dobre wyniki segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej (zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15):
  • przychody: 412 mln zł,
  • EBITDA: 151 mln zł,
  • marża EBITDA: 36,6%.

 

Wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej1)

 

mln PLN

II kwartał 2018

zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

412

6%

Koszty operacyjne2)

262

12%

EBITDA

151

-3%

Marża EBITDA

36,6%

-3,4 p.p.

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15

2) Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

 

– To kolejny kwartał zmian, ponieważ nie tylko publikujemy wyniki zgodnie z nowym standardem raportowania MSSF 15, ale także od 22 maja konsolidujemy wyniki spółki Netia. Wyniki całej Grupy są silne, zdrowe i przewyższają średnią prognoz analityków. Na bardzo wysokim poziomie pozostają nasze wolne przepływy pieniężne, co daje nam komfort w realizowaniu założonej strategii biznesowej i planów inwestycyjnych, a jednocześnie utrzymania pod kontrolą naszego zadłużenia – mówi Katarzyna Ostap-Tomann, Członek Zarządu ds. Finansowych, Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Telewizja Polsat Sp. z o.o. - W segmencie usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym, zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami, był to czwarty kwartał, na wyniki którego wyraźny negatywny wpływ miała regulacja Roam like at home. Czynnik ten powinien tracić na znaczeniu w przyszłości. Z kolei wynik EBITDA segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej jest stabilny pomimo przejściowej presji wynikającej z emisji na otwartych kanałach nadawcy publicznego Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018.

Cyfrowy Polsat Rusza 7. edycja konkursu fotograficznego National Geographic i Cyfrowego Polsatu

Do 4 września br. fani fotografii mogą wziąć udział w siódmej edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego kanału telewizyjnego National Geographic i Cyfrowego Polsatu, operatora największej polskiej platformy satelitarnej i dostawcy nowoczesnych usług multimedialnych. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają nie tylko nietuzinkowe nagrody, ale także możliwość opublikowania swojego zdjęcia w prestiżowym kalendarzu na 2018 rok. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Happy Hours w Cyfrowym Polsacie – aż 100 GB za 49,99 zł

Na stronie www.cyfrowypolsat.pl ruszyła promocja, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł/mies. Promocja z super dużym pakietem internetowym dostępna jest tylko w sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu do 13 lipca. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje Wimbledon na Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Wielkimi krokami zbliżamy się do kolejnego turnieju zaliczanego do Wielkiego Szlema. Już 3 lipca rozpocznie się 131. edycja Wimbledonu. Dzięki ofercie Tenis Premium fani tenisa będą mogli śledzić rozgrywki przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD oraz bez reklam, a także oglądać powtórki najciekawszych i najbardziej emocjonujących meczów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowe oprogramowanie dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu

Z myślą o abonentach korzystających z dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu operator zaprojektował nowe oprogramowanie. Nowoczesny wygląd menu, łatwy i intuicyjny dostęp do funkcji, w tym do serwisów online, oraz kontrastowe kolory to tylko część pozytywnych zmian, które sprawią, że korzystanie ze sprzętu stanie się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Bezpłatna, automatyczna aktualizacja przeprowadzana jest etapami w kolejnych partiach dekoderów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Ruszyła sprzedaż odbywającej się 24 czerwca gali Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie. W ostatnią sobotę czerwca, w gdańskiej Ergo Arenie, w walce wieczoru zmierzą się Tomasz Adamek z Solomonem Haumono. Swoje umiejętności w ringu pokażą również Krzysztof Głowacki oraz Mateusz Masternak. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wspólne wystąpienie PIKE, CP i nc+ do Sejmu w sprawie projektu ustawy abonamentowej

w Sejmie zostało dzisiaj złożone pismo podpisane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej, ITI Neovision S.A. (operator platformy nc+) oraz Cyfrowy Polsat S.A. Operatorzy występują w obronie praw swoich abonentów. Pismo zostało również przesłane szefom partii reprezentowanych w parlamencie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Dodatkowe treści TV na Dzień Dziecka od Cyfrowego Polsatu

Z myślą o swoich najmłodszych widzach z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował nietuzinkowy prezent. Trzy wyjątkowe kanały: Nickelodeon HD, Nickelodeon oraz Nick Jr., kilkadziesiąt dodatkowych treści VOD w serwisach Cyfrowy Polsat GO oraz IPLA, a także moc atrakcji podczas organizowanych z tej okazji specjalnych eventów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Start kanałów Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Już 28 maja rozpocznie się Roland Garros – prawdziwe święto fanów tenisa! To właśnie z myślą o nich powstała wyjątkowa oferta Tenis Premium z kanałami Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, dzięki którym przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD i bez reklam widzowie będą mogli obejrzeć wszystkie 4 turnieje zaliczane do Wielkiego Szlema. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Kolejne Happy Hours i dwa razy więcej Internetu w Cyfrowym Polsacie

W sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu ruszyła kolejna edycja promocji, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł. Promocja z dwa razy większym pakietem danych dostępna jest tylko na stronie www.cyfrowypolsat.pl i można z niej skorzystać do 5 czerwca br. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat DwuPak, czyli telewizja i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa do końca roku za darmo

Startuje nowa oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. DwuPak to oferta telewizji Cyfrowego Polsatu z pakietem od 19,90 zł oraz oferta abonamentu telefonicznego w Plusie z rabatem. Obie te usługi można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach specjalnej promocji można też do końca roku korzystać z nich za darmo! czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Rusza 7. edycja konkursu fotograficznego National Geographic i Cyfrowego Polsatu

Do 4 września br. fani fotografii mogą wziąć udział w siódmej edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego kanału telewizyjnego National Geographic i Cyfrowego Polsatu, operatora największej polskiej platformy satelitarnej i dostawcy nowoczesnych usług multimedialnych. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają nie tylko nietuzinkowe nagrody, ale także możliwość opublikowania swojego zdjęcia w prestiżowym kalendarzu na 2018 rok. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Happy Hours w Cyfrowym Polsacie – aż 100 GB za 49,99 zł

Na stronie www.cyfrowypolsat.pl ruszyła promocja, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł/mies. Promocja z super dużym pakietem internetowym dostępna jest tylko w sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu do 13 lipca. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje Wimbledon na Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Wielkimi krokami zbliżamy się do kolejnego turnieju zaliczanego do Wielkiego Szlema. Już 3 lipca rozpocznie się 131. edycja Wimbledonu. Dzięki ofercie Tenis Premium fani tenisa będą mogli śledzić rozgrywki przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD oraz bez reklam, a także oglądać powtórki najciekawszych i najbardziej emocjonujących meczów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowe oprogramowanie dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu

Z myślą o abonentach korzystających z dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu operator zaprojektował nowe oprogramowanie. Nowoczesny wygląd menu, łatwy i intuicyjny dostęp do funkcji, w tym do serwisów online, oraz kontrastowe kolory to tylko część pozytywnych zmian, które sprawią, że korzystanie ze sprzętu stanie się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Bezpłatna, automatyczna aktualizacja przeprowadzana jest etapami w kolejnych partiach dekoderów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Ruszyła sprzedaż odbywającej się 24 czerwca gali Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie. W ostatnią sobotę czerwca, w gdańskiej Ergo Arenie, w walce wieczoru zmierzą się Tomasz Adamek z Solomonem Haumono. Swoje umiejętności w ringu pokażą również Krzysztof Głowacki oraz Mateusz Masternak. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wspólne wystąpienie PIKE, CP i nc+ do Sejmu w sprawie projektu ustawy abonamentowej

w Sejmie zostało dzisiaj złożone pismo podpisane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej, ITI Neovision S.A. (operator platformy nc+) oraz Cyfrowy Polsat S.A. Operatorzy występują w obronie praw swoich abonentów. Pismo zostało również przesłane szefom partii reprezentowanych w parlamencie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Dodatkowe treści TV na Dzień Dziecka od Cyfrowego Polsatu

Z myślą o swoich najmłodszych widzach z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował nietuzinkowy prezent. Trzy wyjątkowe kanały: Nickelodeon HD, Nickelodeon oraz Nick Jr., kilkadziesiąt dodatkowych treści VOD w serwisach Cyfrowy Polsat GO oraz IPLA, a także moc atrakcji podczas organizowanych z tej okazji specjalnych eventów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Start kanałów Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Już 28 maja rozpocznie się Roland Garros – prawdziwe święto fanów tenisa! To właśnie z myślą o nich powstała wyjątkowa oferta Tenis Premium z kanałami Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, dzięki którym przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD i bez reklam widzowie będą mogli obejrzeć wszystkie 4 turnieje zaliczane do Wielkiego Szlema. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Kolejne Happy Hours i dwa razy więcej Internetu w Cyfrowym Polsacie

W sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu ruszyła kolejna edycja promocji, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł. Promocja z dwa razy większym pakietem danych dostępna jest tylko na stronie www.cyfrowypolsat.pl i można z niej skorzystać do 5 czerwca br. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat DwuPak, czyli telewizja i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa do końca roku za darmo

Startuje nowa oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. DwuPak to oferta telewizji Cyfrowego Polsatu z pakietem od 19,90 zł oraz oferta abonamentu telefonicznego w Plusie z rabatem. Obie te usługi można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach specjalnej promocji można też do końca roku korzystać z nich za darmo! czytaj więcej