„Lekko Nie Będzie” to nowa jakość w polskim Internecie. Formuła programu opiera się na szybkich rozmowach, krótkich, konkretnych pytaniach oraz zadaniach, które gość i prowadzący wykonują wspólnie, niejednokrotnie rywalizując. To nieprzewidywalne i dynamiczne internetowe show, w którym talenty i charaktery popularnych gości wystawiane są na nie lada próbę. Niebagatelną rolę odgrywa tu charyzma i talent prowadzącego, który szybko nawiązuje kontakt z gośćmi, ciekawie kierując rozmową. Jedno już jest pewne – „Gimper” w studio IPLI z czołowymi postaciami polskiego Internetu to połączenie skazane na sukces.
Gościem pierwszego odcinka „Lekko Nie Będzie” był Krzysztof Golonka, twórca najpopularniejszego kanału sportowego w Polsce „Trenuj z Krzychem”. W niespełna tydzień film zdobył pół miliona odsłon (obecnie 710 tys. wyświetleń), niemal 130 tys. subskrypcji i 65 tys. polubień w YouTube. Tydzień później na kanale programu pojawił się drugi odcinek, a jego głównym bohaterem jest jeden z najbardziej oryginalnych twórców YouTube, który popularność zdobył dzięki testom, recenzjom i uboxingom - Paweł Smektalski „Unboxall”. W ciągu 4 dni film z udziałem „Unboxalla” wyświetlono prawie 660 tys. razy, a dziś ma on 775 tys. odsłon. W ostatni piątek Tomasz Działowy rozmawiał z Mieciem Mietczyńskim, czyli Bartkiem Szczęśniakiem, który zasłynął z rewelacyjnych i nietypowych streszczeń lektur oraz twórczości poświęconej krytykowaniu w humorystyczny sposób wyjątkowo słabych filmów. Trzeci odcinek show w ciągu 2 dni obejrzało ponad 250 tys. osób.
- Zaczynam od youtuberów, bo to moi dobrzy znajomi i kiedy proponuję im udział w programie, to są chętni. Docelowo w „Lekko Nie Będzie” mają się jednak pojawiać postaci, które łączą światy mediów i Internetu, jak np. Kuba Klawiter, znani poza YouTubem, choć nagrywają też różne treści stricte do Internetu. Poza tym chciałbym też zapraszać osoby doskonale w Internecie znane, mimo że same nic nie nagrywają, m.in. Mariusza Pudzianowskiego, Magdę Gessler czy Filipa Chajzera. Interesują mnie postaci, które radziły sobie w świecie starych mediów – telewizji, radia, prasy – a później potrafiły odnaleźć się w nowej rzeczywistości, którą przyniósł Internet – mówi Tomasz Działowy, pomysłodawca i prowadzący show.
Cały cykl nowego programu obejmuje 12 odcinków poprzedzonych teaserami i jest współtworzony i wyprodukowany przez zespół IPLI z Grupy Cyfrowy Polsat, posiadającej duże zaplecze techniczne oraz doświadczenie w realizowaniu i produkowaniu telewizyjnych treści dla szerokiej publiczności.
- Telewizja coraz bardziej przenika się z Internetem, a tworzenie profesjonalnych treści kierowanych do użytkowników Internetu jest naturalnym kierunkiem, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w produkcję nowego talk show, który stanowi nową jakość rozrywki internetowej, stworzonej jako odpowiedź na oczekiwania widzów IPLI – mówi Grzegorz Janczura, Dyrektor Pionu Projektów Internetowych w Cyfrowym Polsacie S.A.
Miejscem premierowych publikacji pierwszych czterech odcinków show jest specjalny kanał YouTube poświęcony temu projektowi – „Lekko Nie Będzie”, ale można je również znaleźć w IPLI. Premiera każdego z kolejnych ośmiu materiałów odbędzie się w IPLI, następnie pojawią się one także w YouTube.
Kanał „Lekko Nie Będzie” w YouTube
„Lekko Nie Będzie” w IPLI
Więcej informacji o projekcie wraz z wypowiedziami jego twórców znajduje się na stronie Telewizji Polsat.