Archiwalne

* Międzynarodowa kampania medialna Deutsche Telekom: "Łączymy ludzi w Europie!”

08.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

  • Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie
  • Technologia łączy ludzi i rynki ponad granicami

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

„Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie” — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. „Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze” – dodaje Nemat.

Kampania zbliża rynki
W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. „Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami” — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski. Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). „W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju” — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis http://europe.telekom.com/  w  którym  umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

źródło: T-Mobile

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej