Archiwalne

* Międzynarodowa kampania medialna Deutsche Telekom: "Łączymy ludzi w Europie!”

08.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

  • Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie
  • Technologia łączy ludzi i rynki ponad granicami

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

„Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie” — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. „Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze” – dodaje Nemat.

Kampania zbliża rynki
W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. „Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami” — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski. Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). „W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju” — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis http://europe.telekom.com/  w  którym  umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

źródło: T-Mobile

News Rób super zdjęcia Samsungiem Galaxy A53 5G od T-Mobile

Kup smartfon Samsung Galaxy A53 5G i rób super zdjęcia. W aktualnej promocji kupisz smartfon nawet 500 zł taniej i otrzymasz dodatkowo słuchawki Samsung Galaxy Buds2. czytaj więcej

News Konkurs "Łap wakacje marzeń z T-Mobile"

Chcesz wygrać voucher o wartości 15 000 zł? Weź udział w konkursie "Łap wakacje marzeń z T-Mobile". czytaj więcej

News 100 zł w postaci vouchera od T-Mobile

Atrakcyjna oferta dla osób które planują zakupić nowy telefon. Tylko teraz możesz zaoszczędzić 100 zł na wybrany telefon w abonamencie od T-Mobile. Oferta obowiązuje od 19 do 21 marca. czytaj więcej

News OnePlus Nord N10 5G w T-mobile

Nowy miesiąc i nowe telefony w T-mobile. Smartfon OnePlus Nord N10 5G po raz pierwszy pojawił się na rynku w tej firmie. Wyposażenie tego telefonu jest bardzo bogate i atrakcyjne. Model jest dostępny dla klientów indywidualnych jak i dla firm. czytaj więcej

News Happy Fridays w T-mobile (60 darmowych minut lub SMS-ów)

Happy Fridays jest to akcja skierowana dla klientów T-mobile. Będzie trwała od 19 do 21 lutego. W ramach tej akcji w aplikacji Mój T-Mobile lub za pomocą wysłania SMS-a można aktywować darmowy pakiet 60 minut rozmowy lub 60 SMS-ów do wszystkich krajów Unii Europejskiej. czytaj więcej

News W T-mobile światłowód do końca roku za darmo

Nowy rok i nowe, bardzo atrakcyjne oferty również od T-mobile. Od pewnego czasu w telewizji, radiu i internecie możemy zobaczyć nowy spot reklamowy firmy T-mobile. Dotyczy od oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku. czytaj więcej

News T-Mobile z tytułem Marka Godna Zaufania

instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” przeprowadził badanie Marka Godna Zaufania. Numerem jeden w kategorii „Operator Telekomunikacyjny” okazała się firma T-Mobile. czytaj więcej

News T‑Mobile daje nam łatwą okazje na wymarzone wakacje i jeszcze wiele więcej! Jesteś ciekawy?

Dawno nie brałeś urlopu? Chciałbyś spełnić swoje marzenie i spędzić wakacje w wymarzonym miejscu? To bardzo proste! Wystarczy wziąć udział w konkursie „Wakacyjne doładowanie”. Aż 400 osób ma szansę wygrać niesamowite nagrody. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile rozpoczyna przedsprzedaż iPhone’ów Xs i Xs Max

zbliża się rynkowa premiera najnowszych flagowców od Apple – zaprezentowanych tydzień temu iPhone’ów Xs i Xs Max. Smartfony można będzie zamówić w T‑Mobile już za chwilę – dokładnie o północy rusza przedsprzedaż urządzeń w sklepie internetowym. czytaj więcej

T-Mobile Justice gwiazdą T‑Mobile Electronic Beats Festival, który odbędzie się w dniach 28 - 30 września w Warszawie

T‑Mobile z dumą prezentuje pełny line-up zapowiadanego festiwalu T‑Mobile Electronic Beats. Już 29 września w Teatrze Nowym w Warszawie jako headliner wystąpią Justice ze swoim DJ Setem! Tego wieczoru zagrają także Maribou State, Meute oraz wszystkie gwiazdy projektu T‑Mobile Electronic Beats POWROTY – na jednej scenie. Bilety trafią do sprzedaży 20 września br. via Going. czytaj więcej