Archiwalne

* Międzynarodowa kampania medialna Deutsche Telekom: "Łączymy ludzi w Europie!”

08.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

  • Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie
  • Technologia łączy ludzi i rynki ponad granicami

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

„Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie” — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. „Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze” – dodaje Nemat.

Kampania zbliża rynki
W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. „Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami” — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski. Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). „W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju” — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis http://europe.telekom.com/  w  którym  umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

źródło: T-Mobile

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy

Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Czarny Piątek - Najlepszy czas na firmowe zakupy w T-Mobile

Taka gratka trafia się raz w roku - Czarny Piątek - czyli światowe święto promocji, na którym można ustrzelić wymarzony produkt w zapierającej dech w piersiach cenie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchomił pierwsze stacje obsługujące sieć Narrow Band IoT

Stacje bazowe z sygnałem NB IoT zostały uruchomione w Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwają przygotowania do budowy kolejnych w innych częściach Polski oraz masowego uruchamiania sieci NB IoT na terenie całego kraju w 2018 roku. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend - Specjalne promocje na Czarny Piątek

Najbardziej wyczekiwany piątek w roku, czyli słynny Czarny Piątek, już za pasem. 24. listopada na całym świecie kolejki łowców okazji utworzą się na długo przed otwarciem sklepów. Także T‑Mobile przygotował okazjonalne promocje, w tym, m.in., specjalne ceny na smartfony Huawei i Samsung oraz laptopy ASUS. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: Znaczenie bezpieczeństwa danych w firmie - wyniki badania rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce 2017

Co czwarta firma w Polsce nadal nie wie, jakie zmiany będzie musiała wdrożyć w związku z wejściem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR) w maju 2018 roku. Blisko połowa przedsiębiorstw nie zarejestrowało żadnego cyberataku na swoje zasoby. W przypadku odnotowanych zdarzeń firmy najczęściej wskazywały na cyberataki z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Wynika z raportu podsumowującego Badanie Rynku Cyberbezpieczeństwa w Polsce w Dużych i Średnich firmach przygotowanego na zlecenie T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: prezent dla siebie i bliskiej osoby za jednym zamachem

Od jutra, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej

News Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników: czytaj więcej

T-Mobile Bezpieczne i szybkie logowanie z Mobile Connect w T-Mobile

T‑Mobile uruchomił Mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów. T‑Mobile jest pierwszym w Polsce Operatorem, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie. czytaj więcej

T-Mobile LTE w 9950. stacjach bazowych T-Mobile na koniec paźdzernika 2017

Rozbudowa sieci LTE jest jednym z priorytetów T‑Mobile na rok 2017. Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. Już 3400 z nich obsługuje również technologię Carrier Aggregation pozwalającą na osiąganie wyższych prędkości przesyłania danych i oferujących większą pojemność sieci. czytaj więcej