ATM S.A. umacnia swoją pozycję na rynku operatorów CATV. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży do tego sektora o 85% - porównując dane z trzech kwartałów 2008 r. w stosunku do trzech kwartałów 2007 r.
Obecnie, klienci tego sektora mogą skorzystać z kompleksowej i specjalnie dla nich przygotowanej oferty w zakresie obsługi telekomunikacyjnej i integracyjnej. ATM oferuje usługi w zakresie łączy do Internetu oraz pełnej obsługi w zakresie integracji sieci IP, HFC oraz aplikacji SMaCS (Service Management and Charging System) służącej do zarządzania infrastrukturą i tzw. provisioningu. Dodatkowo klienci mogą korzystać z atrakcyjnej cenowo opcji usług kolokacyjnych w Centrum Telekomunikacyjnym ATMAN-Grochowska, znajdującego się a terenie podstrefy Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Niezmienny trend wzrostowy w zakresie korzystania z usług internetowych przez abonentów telewizji kablowych pozwala pozytywnie szacować przyszłoroczną sprzedaż do tego sektora usług telekomunikacyjnych, świadczonych pod marka ATMAN. ATM S.A. obecnie współpracuje ze wszystkimi czołowymi operatorami telewizji kablowych w Polsce, którzy wspólnie posiadają ponad połowę rynku polskiego abonentów CATV. Do klientów ATM należą m.in. UPC, Multimedia, TOYA, VECTRA, Telewizja Kablowa Poznań, Aster.
źródło: ATM