ATM S.A. wraz z ATM Services Sp. z o.o. wdrożą w Synthos S.A. - jednym z największych polskich przedsiębiorstw branży chemicznej - system Atmosfera Service Desk v. 5.0.
Aplikacja zostanie udostępniona również pracownikom czeskiej spółki zależnej - Synthos Kralupy. Będą oni mogli korzystać z polskiej lub czeskiej wersji językowej systemu.
W Synthos S.A. rozwiązanie posłuży do zarządzania zleceniami serwisowymi IT oraz monitorowaniem realizacji umów SLA z dostawcami zewnętrznymi. Przejrzysty interfejs zapewni wydajną i przyjazną rejestrację oraz obsługę zgłoszeń użytkowników usług działu IT. Atmosfera umożliwi także sprawdzenie obciążenia zasobów i pozwoli podejmować decyzje dotyczące możliwych zmian ich alokacji.
Wdrożenie Atmosfery obejmie moduły: Service Desk, Zarządzania Zgłoszeniami, Zarządzania Problemami, Zarządzania Poziomem Usług, Zarządzania Konfiguracją, Zarządzania Zmianami oraz mechanizmy bazy wiedzy. Kontrakt obejmuje również udzielenie licencji dla 1500 użytkowników końcowych oraz opiekę posprzedażną.
Atmosfera Service Desk v.5.0 służy wsparciu realizacji procesów Service Support, związanych przede wszystkim z obsługą serwisową w obszarze IT. Autorskie rozwiązanie ATM jest jedynym w Polsce systemem cieszący się wysokim uznaniem w wielu krajach i posiadającym certyfikat PinkVerify™ Service Support. Jest to jedyny liczący się w świecie certyfikat zgodności narzędzi zarządzania informatyką z dobrymi praktykami ITIL (IT Infrastructure Library).
System Atmosfera doczekał się już kilkudziesięciu wdrożeń. Chętnie korzystają z niego firmy
z sektora finansowego i telekomunikacyjnego oraz mediów. Klientami ATM, którzy już korzystają z systemu Atmosfera, są m.in. Polska Telefonia Cyfrowa (operator Era i Heyah), Netia S.A., P4 (operator Play), TVP S.A., Agora S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., PLL LOT S.A., DI BRE Bank S.A.
źródło: ATM