Archiwalne

ATM wdroży system Atmosfera w Synthos S.A.

25.07.2008

ATM S.A. wraz z ATM Services Sp. z o.o. wdrożą w Synthos S.A. - jednym z największych polskich przedsiębiorstw branży chemicznej - system Atmosfera Service Desk v. 5.0.

Aplikacja zostanie udostępniona również pracownikom czeskiej spółki zależnej - Synthos Kralupy. Będą oni mogli korzystać z polskiej lub czeskiej wersji językowej systemu.

W Synthos S.A. rozwiązanie posłuży do zarządzania zleceniami serwisowymi IT oraz monitorowaniem realizacji umów SLA z dostawcami zewnętrznymi. Przejrzysty interfejs zapewni wydajną i przyjazną rejestrację oraz obsługę zgłoszeń użytkowników usług działu IT. Atmosfera umożliwi także sprawdzenie obciążenia zasobów i pozwoli podejmować decyzje dotyczące możliwych zmian ich alokacji.

Wdrożenie Atmosfery obejmie moduły: Service Desk, Zarządzania Zgłoszeniami, Zarządzania Problemami, Zarządzania Poziomem Usług, Zarządzania Konfiguracją, Zarządzania Zmianami oraz mechanizmy bazy wiedzy. Kontrakt obejmuje również udzielenie licencji dla 1500 użytkowników końcowych oraz opiekę posprzedażną.

Atmosfera Service Desk v.5.0 służy wsparciu realizacji procesów Service Support, związanych przede wszystkim z obsługą serwisową w obszarze IT. Autorskie rozwiązanie ATM jest jedynym w Polsce systemem cieszący się wysokim uznaniem w wielu krajach i posiadającym certyfikat PinkVerify™ Service Support. Jest to jedyny liczący się w świecie certyfikat zgodności narzędzi zarządzania informatyką z dobrymi praktykami ITIL (IT Infrastructure Library).

System Atmosfera doczekał się już kilkudziesięciu wdrożeń. Chętnie korzystają z niego firmy
z sektora finansowego i telekomunikacyjnego oraz mediów. Klientami ATM, którzy już korzystają z systemu Atmosfera, są m.in. Polska Telefonia Cyfrowa (operator Era i Heyah), Netia S.A., P4 (operator Play), TVP S.A., Agora S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., PLL LOT S.A., DI BRE Bank S.A.

źródło: ATM

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News Na czym polega usługa Magenta DOM?

Lubisz mieć wszystkie kluczowe dla siebie usługi w jednym miejscu? Jeśli tak, koniecznie zapoznaj się z ofertą T-Mobile – Magenta DOM to propozycja, która zdecydowanie przypadnie Ci do gustu! Czym jest pakiet usług domowych T-Mobile? Co konkretnie znajdziesz w ofercie magentowego operatora? Szczegóły w artykule! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wszystko co musisz wiedzieć przed wdrożeniem VoIP w swojej firmie

Jeżeli prowadzisz firmę, to na pewno docenisz mobilność i obniżenie kosztów telekomunikacyjnych. Zastosowanie technologii VoIP ma wiele innych zalet, ale też nie jest dla każdego. W przypadku, gdy Twoja firma obsługuje dużą ilość połączeń przychodzących, ale również komunikacja wewnętrzna potrzebuje sprawnego i bezkosztowego rozwiązania telekomunikacyjnego to warto skorzystać z technologii VoIP. czytaj więcej