Archiwalne

ATM wdroży system Atmosfera w Synthos S.A.

25.07.2008

ATM S.A. wraz z ATM Services Sp. z o.o. wdrożą w Synthos S.A. - jednym z największych polskich przedsiębiorstw branży chemicznej - system Atmosfera Service Desk v. 5.0.

Aplikacja zostanie udostępniona również pracownikom czeskiej spółki zależnej - Synthos Kralupy. Będą oni mogli korzystać z polskiej lub czeskiej wersji językowej systemu.

W Synthos S.A. rozwiązanie posłuży do zarządzania zleceniami serwisowymi IT oraz monitorowaniem realizacji umów SLA z dostawcami zewnętrznymi. Przejrzysty interfejs zapewni wydajną i przyjazną rejestrację oraz obsługę zgłoszeń użytkowników usług działu IT. Atmosfera umożliwi także sprawdzenie obciążenia zasobów i pozwoli podejmować decyzje dotyczące możliwych zmian ich alokacji.

Wdrożenie Atmosfery obejmie moduły: Service Desk, Zarządzania Zgłoszeniami, Zarządzania Problemami, Zarządzania Poziomem Usług, Zarządzania Konfiguracją, Zarządzania Zmianami oraz mechanizmy bazy wiedzy. Kontrakt obejmuje również udzielenie licencji dla 1500 użytkowników końcowych oraz opiekę posprzedażną.

Atmosfera Service Desk v.5.0 służy wsparciu realizacji procesów Service Support, związanych przede wszystkim z obsługą serwisową w obszarze IT. Autorskie rozwiązanie ATM jest jedynym w Polsce systemem cieszący się wysokim uznaniem w wielu krajach i posiadającym certyfikat PinkVerify™ Service Support. Jest to jedyny liczący się w świecie certyfikat zgodności narzędzi zarządzania informatyką z dobrymi praktykami ITIL (IT Infrastructure Library).

System Atmosfera doczekał się już kilkudziesięciu wdrożeń. Chętnie korzystają z niego firmy
z sektora finansowego i telekomunikacyjnego oraz mediów. Klientami ATM, którzy już korzystają z systemu Atmosfera, są m.in. Polska Telefonia Cyfrowa (operator Era i Heyah), Netia S.A., P4 (operator Play), TVP S.A., Agora S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., PLL LOT S.A., DI BRE Bank S.A.

źródło: ATM

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zmiany w zarządach spółek Grupy 3S

1 października 2018 w zarządach spółek Grupy 3S nastąpią zmiany. W 3S S.A. ze stanowiska Prezesa Zarządu ustępuje Jacek Groyecki, współwłaściciel i współzałożyciel firmy. Jego miejsce zajmie Piotr Pawłowski, dotychczas wiceprezes zarządu odpowiedzialny w Grupie za sprzedaż. W 3S Data Center S.A. funkcję Prezesa Zarządu, przejmie Monika Roś-Gruszczyk, dotąd członek zarządu spółki. Zastąpi na tym stanowisku Zbigniewa Szkaradnika, także współtwórcę i akcjonariusza Grupy 3S. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej