Do 71 milionów złotych w 2006 roku wzrósł zysk operacyjny przed amortyzacją (EBITDA) w GTS Energis.
W stosunku do poprzedniego roku GTS Energis, alternatywny operator telekomunikacyjny świadczący usługi dla klientów biznesowych, zanotował w 2006 roku wzrost zysku EBITDA o 34%. Dla porównania wynosił on 53 miliony złotych w 2005 roku.
Rys. 1. Zysk operacyjny EBITDA (w mln PLN) GTS Energis w latach 2003-2006
(dane za 2003, 2004 nieskonsolidowane)
Skonsolidowane przychody operatora w 2006 roku wyniosły 385 milionów złotych. W porównaniu do ubiegłorocznych wyników stanowi to wzrost o 18 milionów złotych, czyli o 5%.
Rys. 2. Przychody (w mln PLN) GTS Energis w latach 2003-2006 (mln zł)
(dane za 2003, 2004 nieskonsolidowane)
„W 2006 r. osiągnęliśmy najlepszy wynik w historii spółki. Było to możliwe dzięki konsekwentnej realizacji planów sprzedażowych oraz realizacji synergii kosztowych powstałych po operacyjnym połączeniu spółek” - powiedział Jaromir Łaciński, Prezes Zarządu GTS Energis.
Spółka zapowiada, iż pomimo trudniejszej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym, osiągnie w roku 2007 wyniki podobne do tych z roku ubiegłego. Pomoże jej w tym rozpoczęte jeszcze w czwartym kwartale 2006 roku wejście na rynek klientów indywidulanych z usługami taniego szerokopasmowego dostępu do internetu pod nazwą Multimo, a także taniego abonamentu telefonicznego i rozmów telefonicznych.
źródło: GTS Energis
News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej
W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcejNews Podłączenie światłowodu - wszystko, co musisz wiedzieć!
Coraz większa liczba użytkowników decyduje się na skorzystanie z usługi internetu światłowodowego. Rozwiązanie to zapewnia niespotykaną dotąd szybkość, wydajność i stabilność sieci. Jak znaleźć się wśród grona osób korzystających już z superszybkiego połączenia? czytaj więcejNews Jak wypromować firmę na Linkedin?
Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej