Archiwalne

Firma GTS Energis odnotowała wzrost zysku EBITDA o 34%

13.03.2007

Do 71 milionów złotych w 2006 roku wzrósł zysk operacyjny przed amortyzacją (EBITDA) w GTS Energis.

W stosunku do poprzedniego roku GTS Energis, alternatywny operator telekomunikacyjny świadczący usługi dla klientów biznesowych, zanotował w 2006 roku wzrost zysku EBITDA o 34%. Dla porównania wynosił on 53 miliony złotych w 2005 roku.

Rys. 1. Zysk operacyjny EBITDA (w mln PLN) GTS Energis w latach 2003-2006
(dane za 2003, 2004 nieskonsolidowane)

Skonsolidowane przychody operatora w 2006 roku wyniosły 385 milionów złotych. W porównaniu do ubiegłorocznych wyników stanowi to wzrost o 18 milionów złotych, czyli o 5%.

Rys. 2. Przychody (w mln PLN) GTS Energis w latach 2003-2006 (mln zł)
  (dane za 2003, 2004 nieskonsolidowane)

„W 2006 r. osiągnęliśmy najlepszy wynik w historii spółki. Było to możliwe dzięki konsekwentnej realizacji planów sprzedażowych oraz realizacji synergii kosztowych powstałych po operacyjnym połączeniu spółek” - powiedział Jaromir Łaciński, Prezes Zarządu GTS Energis.

Spółka zapowiada, iż pomimo trudniejszej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym, osiągnie w roku 2007 wyniki podobne do tych z roku ubiegłego. Pomoże jej w tym rozpoczęte jeszcze w czwartym kwartale 2006 roku wejście na rynek klientów indywidulanych z usługami taniego szerokopasmowego dostępu do internetu pod nazwą Multimo, a także taniego abonamentu telefonicznego i rozmów telefonicznych.

źródło: GTS Energis

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Podłączenie światłowodu - wszystko, co musisz wiedzieć!

Coraz większa liczba użytkowników decyduje się na skorzystanie z usługi internetu światłowodowego. Rozwiązanie to zapewnia niespotykaną dotąd szybkość, wydajność i stabilność sieci. Jak znaleźć się wśród grona osób korzystających już z superszybkiego połączenia? czytaj więcej

News Jak wypromować firmę na Linkedin?

Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.

1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej