Archiwalne

Firma GTS Energis odnotowała wzrost zysku EBITDA o 34%

13.03.2007

Do 71 milionów złotych w 2006 roku wzrósł zysk operacyjny przed amortyzacją (EBITDA) w GTS Energis.

W stosunku do poprzedniego roku GTS Energis, alternatywny operator telekomunikacyjny świadczący usługi dla klientów biznesowych, zanotował w 2006 roku wzrost zysku EBITDA o 34%. Dla porównania wynosił on 53 miliony złotych w 2005 roku.

Rys. 1. Zysk operacyjny EBITDA (w mln PLN) GTS Energis w latach 2003-2006
(dane za 2003, 2004 nieskonsolidowane)

Skonsolidowane przychody operatora w 2006 roku wyniosły 385 milionów złotych. W porównaniu do ubiegłorocznych wyników stanowi to wzrost o 18 milionów złotych, czyli o 5%.

Rys. 2. Przychody (w mln PLN) GTS Energis w latach 2003-2006 (mln zł)
  (dane za 2003, 2004 nieskonsolidowane)

„W 2006 r. osiągnęliśmy najlepszy wynik w historii spółki. Było to możliwe dzięki konsekwentnej realizacji planów sprzedażowych oraz realizacji synergii kosztowych powstałych po operacyjnym połączeniu spółek” - powiedział Jaromir Łaciński, Prezes Zarządu GTS Energis.

Spółka zapowiada, iż pomimo trudniejszej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym, osiągnie w roku 2007 wyniki podobne do tych z roku ubiegłego. Pomoże jej w tym rozpoczęte jeszcze w czwartym kwartale 2006 roku wejście na rynek klientów indywidulanych z usługami taniego szerokopasmowego dostępu do internetu pod nazwą Multimo, a także taniego abonamentu telefonicznego i rozmów telefonicznych.

źródło: GTS Energis

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Podłączenie światłowodu - wszystko, co musisz wiedzieć!

Coraz większa liczba użytkowników decyduje się na skorzystanie z usługi internetu światłowodowego. Rozwiązanie to zapewnia niespotykaną dotąd szybkość, wydajność i stabilność sieci. Jak znaleźć się wśród grona osób korzystających już z superszybkiego połączenia? czytaj więcej

News Jak wypromować firmę na Linkedin?

Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.

1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej