'Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!' - ruszyła nowa kampania promocyjna Vectry
W połowie kwietnia ruszyła kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!”.
Klienci mają do wyboru atrakcyjne paczki produktów, dodatkowo jeśli do pakietu telewizyjnego Platyna lub VIP dokupią inne usługi, otrzymują 2 razy szybszy internet oraz 2 razy więcej darmowych minut w telefonie. Promocja, w której podwajamy korzyści dotyczy również pakietów z telewizją analogową. Promocja obejmuje wszystkie miejscowości, w których Vectra świadczy usługi.
Klienci, którzy zakupią paczkę z Pakietem Platynowym, dopłacając tylko 14,90 złotych otrzymują większą liczbę programów telewizyjnych w wersji cyfrowej (25 dodatkowych programów w tym pakiet BBC, Universal, Playboy i wiele innych), podwójną prędkość dostępu do internetu oraz podwójną ilość darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Dodatkowo do usługi telefonicznej abonenci otrzymują gratis bezprzewodowy aparat telefoniczny marki Simens a rozmowy międzynarodowe rozliczne są z puli darmowych minut przypisanych do planu taryfowego Swobodnego i Intensywnego. Klienci mogą także korzystać z pojedynczych usług Vectry Tańszy jest najpopularniejszy pakiet dostępu do internetu o prędkości 2 Mb/s – kosztuje tylko 54,90 zł. Dodatkowo w godzinach nocnych transfer danych wzrasta aż czterokrotnie.
Głównym nośnikiem reklamy wykorzystywanym w kampanii jest spot telewizyjny. Pojawi się on w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7) oraz w kanałach tematycznych (TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete, Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBC Entertainment). Reklama prasowa ukaże się w czasopismach telewizyjnych (Tele Tydzień, To i Owo, Kurier TV, Super TV, Fakt TV, Tele Świat). W geotargetowanej kampanii internetowej klienci zobaczą kreacje banerowe na Wirtualnejpolsce oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Uzupełnieniem kampanii są standardowe działania BTL: ulotki, foldery i plakaty.
Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
źródło: Vectra