Archiwalne

Klienci oceniają mBank mobile

09.06.2008

Do końca czerwca 2008 roku, mBank mobile prowadzi badania dotyczące jakości świadczonej usługi telekomunikacyjnej.

mBank mobile zachęca wszystkich swoich Klientów, aby podzielili się swoimi uwagami bezpośrednio z osobami projektującymi i prowadzącymi usługę. Wystarczy napisać swoje spostrzeżenia na specjalną skrzynkę kontaktową opinie|mobile.pl| |opinie|mobile.pl. Każda nadesłana opinia, czy pomysł zostanie uważnie przeanalizowana przez Zespół mBank mobile.

Badanie ma posłużyć jako punkt wyjściowy, do jeszcze lepszej rozbudowy oferty. Jak informuje operator, zgodnie z oczekiwaniami Klientów mBank mobile wprowadził już takie usługi jak:

Stałe Doładowanie - cykliczne i realizowane automatycznie doładowania telefonu w sieci mBank mobile. Usługę Klient samodzielnie definiuje bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku, określając takie parametry jak częstotliwość i kwota zasilenia. Można więc swobodnie wyjechać na wakacje a telefon zawsze zostanie doładowany zgodnie z zleceniem.

Doładowania SMS - użytkownik telefonu w sieci mobile i rachunku w mBanku, może również ustalić numer telefonu w systemie transakcyjnym, który zostanie doładowany kwotą od 5 do 20 PLN (maksymalnie 100 PLN w miesiącu) poprzez zlecenia SMS-owe. W praktyce wystarczy tylko wysłać SMS z komórki, na bezpłatny numer i po chwili otrzymać doładowanie. Usługa działa także w roamingu (SMS-y są taryfikowane jak wysłane w roamingu).

Tańsze połączenia wewnątrz sieci - wprowadzona oferta mZnajomi pozwala Klientom ustalić do 5 numerów w sieci mBank mobile, na które zadzwonią po 10 groszy za minutę oraz wyślą SMS-a po 5 groszy. Usługa jest prosta w aktywacji i deaktywacji wybranych numerów (poprzez tzw. szybkie kody) i spotkała się ze sporym zainteresowaniem użytkowników sieci mobile.

źródło: mBank mobile

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny

T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców

Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018

- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych
- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej