Do końca czerwca 2008 roku, mBank mobile prowadzi badania dotyczące jakości świadczonej usługi telekomunikacyjnej.
mBank mobile zachęca wszystkich swoich Klientów, aby podzielili się swoimi uwagami bezpośrednio z osobami projektującymi i prowadzącymi usługę. Wystarczy napisać swoje spostrzeżenia na specjalną skrzynkę kontaktową opinie|mobile.pl| |opinie|mobile.pl. Każda nadesłana opinia, czy pomysł zostanie uważnie przeanalizowana przez Zespół mBank mobile.
Badanie ma posłużyć jako punkt wyjściowy, do jeszcze lepszej rozbudowy oferty. Jak informuje operator, zgodnie z oczekiwaniami Klientów mBank mobile wprowadził już takie usługi jak:
Stałe Doładowanie - cykliczne i realizowane automatycznie doładowania telefonu w sieci mBank mobile. Usługę Klient samodzielnie definiuje bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku, określając takie parametry jak częstotliwość i kwota zasilenia. Można więc swobodnie wyjechać na wakacje a telefon zawsze zostanie doładowany zgodnie z zleceniem.
Doładowania SMS - użytkownik telefonu w sieci mobile i rachunku w mBanku, może również ustalić numer telefonu w systemie transakcyjnym, który zostanie doładowany kwotą od 5 do 20 PLN (maksymalnie 100 PLN w miesiącu) poprzez zlecenia SMS-owe. W praktyce wystarczy tylko wysłać SMS z komórki, na bezpłatny numer i po chwili otrzymać doładowanie. Usługa działa także w roamingu (SMS-y są taryfikowane jak wysłane w roamingu).
Tańsze połączenia wewnątrz sieci - wprowadzona oferta mZnajomi pozwala Klientom ustalić do 5 numerów w sieci mBank mobile, na które zadzwonią po 10 groszy za minutę oraz wyślą SMS-a po 5 groszy. Usługa jest prosta w aktywacji i deaktywacji wybranych numerów (poprzez tzw. szybkie kody) i spotkała się ze sporym zainteresowaniem użytkowników sieci mobile.
źródło: mBank mobile
T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług
W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej
Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej