Archiwalne

Klienci oceniają mBank mobile

09.06.2008

Do końca czerwca 2008 roku, mBank mobile prowadzi badania dotyczące jakości świadczonej usługi telekomunikacyjnej.

mBank mobile zachęca wszystkich swoich Klientów, aby podzielili się swoimi uwagami bezpośrednio z osobami projektującymi i prowadzącymi usługę. Wystarczy napisać swoje spostrzeżenia na specjalną skrzynkę kontaktową opinie|mobile.pl| |opinie|mobile.pl. Każda nadesłana opinia, czy pomysł zostanie uważnie przeanalizowana przez Zespół mBank mobile.

Badanie ma posłużyć jako punkt wyjściowy, do jeszcze lepszej rozbudowy oferty. Jak informuje operator, zgodnie z oczekiwaniami Klientów mBank mobile wprowadził już takie usługi jak:

Stałe Doładowanie - cykliczne i realizowane automatycznie doładowania telefonu w sieci mBank mobile. Usługę Klient samodzielnie definiuje bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku, określając takie parametry jak częstotliwość i kwota zasilenia. Można więc swobodnie wyjechać na wakacje a telefon zawsze zostanie doładowany zgodnie z zleceniem.

Doładowania SMS - użytkownik telefonu w sieci mobile i rachunku w mBanku, może również ustalić numer telefonu w systemie transakcyjnym, który zostanie doładowany kwotą od 5 do 20 PLN (maksymalnie 100 PLN w miesiącu) poprzez zlecenia SMS-owe. W praktyce wystarczy tylko wysłać SMS z komórki, na bezpłatny numer i po chwili otrzymać doładowanie. Usługa działa także w roamingu (SMS-y są taryfikowane jak wysłane w roamingu).

Tańsze połączenia wewnątrz sieci - wprowadzona oferta mZnajomi pozwala Klientom ustalić do 5 numerów w sieci mBank mobile, na które zadzwonią po 10 groszy za minutę oraz wyślą SMS-a po 5 groszy. Usługa jest prosta w aktywacji i deaktywacji wybranych numerów (poprzez tzw. szybkie kody) i spotkała się ze sporym zainteresowaniem użytkowników sieci mobile.

źródło: mBank mobile