Archiwalne

Klientomania Netii rok po starcie

08.03.2011

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Klientomania, projekt Netii, którego celem jest osiągnięcie przez firmę najwyższego na rynku wskaźnika satysfakcji Klientów, obchodzi swoją pierwszą rocznicę. W ramach programu Netia wdrożyła wiele inicjatyw, zwiększających komfort korzystania z usług firmy. Do licznych usprawnień wprowadzonych w ostatnich miesiącach, dołączyło kolejne - nowy, bardziej intuicyjny, stworzony wspólnie z Klientami - wzór faktury.

Klientomania to autorski program Grupy Netia, którego celem jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji Klientów rozwiązań, na każdym etapie kontaktu z firmą - od sprzedaży, poprzez aktywację usług, aż po bieżącą obsługę Klienta. Program został zainicjowany w marcu 2010 roku.

Ambicją Netii jest wyznaczanie najwyższych standardów z zakresu doskonałej obsługi Klientów. Dzięki dogłębnym analizom i zaangażowaniu całej firmy w procesy obsługi Klienta, Netii udało się wyjść naprzeciw potrzebom odbiorców swoich usług, a w wielu przypadkach przewyższyć oczekiwania, jakie stawia wciąż rozwijający się i wymagający rynek.

„Jestem bardzo zadowolona z efektów naszych działań. Niektóre z nich są przełomowe i dzięki nim teraz korzystanie w usług Netii jest zdecydowanie bardziej przyjazne dla naszych Klientów” – mówi Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Obsługi Klienta Netii. „Chcemy być i będziemy wzorem do naśladowania dla naszej konkurencji, a odbiorcy naszych usług będą zawsze czuli, że wybierając Netię dokonali najlepszego wyboru. Dzięki zaangażowaniu naprawdę całej firmy ten cel jest dla mnie bardzo widoczny”.
Netia, w ramach programu Klientomania, znacząco usprawniła i udoskonaliła procesy dostarczania swoich usług, a także uprościła proces aktywacji usługi dostępu do Internetu ograniczając go z 7 do 2 kroków. Netia znacznie lepiej radzi sobie też z formalnościami - zamiast 7 różnych wzorów umowy dla różnych technologii, obecnie w obrocie jest tylko jeden, wspólny formularz.

Teraz Klienci mogą liczyć również na szybsze i sprawniejsze procedury związane z uruchomieniem usług oraz zwiększeniem przepływności łącza.

Coraz większa sprawność organizacyjna wpłynęła na istotne zredukowanie liczby składanych przez klientów reklamacji, a zgłoszenia trafiające do operatora rozpatrywane są średnio dwa razy szybciej niż dotychczas. Dodatkowo Klienci, którzy wyrażą zgodę na otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną, otrzymają ją w formie pliku PDF, zabezpieczonego kwalifikowanym podpisem.

Ciekawostką jest także nowe rozwiązanie umożliwiające Klientom, którym zdarzy się zapomnieć dokonać płatności - i którzy w związku z tym mają zablokowany dostęp do usług - korzystanie ze stron internetowych swoich banków. Dzięki temu mogą wygodnie zrealizować płatność, korzystając z bankowości elektronicznej.

Aby poprawić wygodę kontaktu z Netią wprowadzono nowe kanały komunikacji z konsultantami. Teraz oprócz telefonu i e-maila, czy tradycyjnych listów, można również korzystać z kanału Live Chat oraz Skype. Oprócz tego, znacznie rozszerzona została komunikacja z Klientami poprzez SMS. Odbiorcy usług otrzymują regularne komunikaty SMS w trakcie aktywacji, informacje o przyjęciu reklamacji, o przyjęciu zgłoszenia awarii oraz jej naprawie.

Dbałość o komfort klientów nie kończy się na samej Grupie Netia – program wprowadzono również we wszystkich firmach współpracujących z operatorem. Uruchomione zostało również Centralne Biuro Autoryzacji Przedstawicieli, które pozwala na uzyskanie bieżących i pełnych informacji o wszystkich przedstawicielach handlowych Netii. Dzięki temu narzędziu, Klienci mogą w każdej chwili potwierdzić tożsamość przedstawiciela, z którym chcą zawrzeć umowę.

Dla Klientów biznesowych Netia stworzyła specjalne Centra Obsługi, za pomocą których mogą oni sprawnie kontaktować się ze swoimi opiekunami.

Jednocześnie Netia wprowadziła elektroniczną fakturę z bezpiecznym, elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Jest to plik w formacie PDF, który można wygodnie zarchiwizować zapisując go na dowolnym elektronicznym nośniku pamięci. E-faktury udostępniane są w serwisie Netia On-line (http://www.netiaonline.pl/), o czym Klient każdorazowo informowany jest e-mailem. E-faktura to oszczędność miejsca (bez potrzeby gromadzenia rachunków papierowych) i ochrona lasów. Ze starszego rozwiązania, czyli Elektronicznego Obrazu Faktury (EOF) korzysta już co czwarty Klient Netii.

Najnowszą i niezwykle istotną zmianą, która została wprowadzona w odpowiedzi na oczekiwania Klientów i wspólnie z nimi, jest nowy wzór faktury. Netia zmieniła wygląd tego dokumentu, stawiając na proste nazewnictwo dopasowane do usług i segmentu Klienta oraz bardzo czytelne rozmieszczenie i pogrupowanie poszczególnych informacji.

„Usługi, świadczone przez operatorów telekomunikacyjnych są dość skomplikowane do fakturowania i wielu Klientów musiało spędzić sporo czasu na odczytaniu ile i za co maja zapłacić. To powodowało dyskomfort oraz często konieczność kontaktu z nami. Po wdrożeniu zmian widzimy zdecydowaną poprawę. Nowa faktura jest bardzo przejrzysta bez względu na to jakie i ile usług Klient u nas posiada” – mówi Renata Filipek-Baryłowska – „Rok po wdrożeniu zmian operacyjnych mogę powiedzieć, że zmieniliśmy się również my sami. Nasz sposób działania, współpraca między sobą, myślenie o Kliencie nabrały innego tempa. Jestem przekonana, że Netia udowodni, iż zmiany na tak szeroką skalę mogą się udać” – dodaje Renata Filipek-Baryłowska.

źródło: Netia

Netia Lipcowe okno otwarte w Netii

Netia przygotowała ciekawą ofertę programową na pierwszy miesiąc wakacji! W Telewizji Osobistej udostępnionych zostanie bez dodatkowych opłat aż dziesięć różnorodnych tematycznie kanałów. czytaj więcej

Netia Netia Player z aplikacją RODO

Netia udostępniła użytkownikom swoich multimedialnych dekoderów – Netia Playerów – aplikację, dzięki której można w bardzo prosty, i zgodny z RODO, sposób zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. czytaj więcej

Netia Netia na mundial: TVP Sport HD i Strefa Kibica w Netia Playerze

Od wtorku, 12 czerwca Netia wprowadza do podstawowej oferty, bez dodatkowych opłat, kanał TVP Sport HD. Oprócz tego, podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, na Netia Playerach dostępna będzie specjalna zakładka – Strefa Kibica. czytaj więcej

News Netia partnerem Igrzysk Chmury 2018

Igrzyska Chmury to pierwsze i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które wyłoni najlepszych ekspertów od chmury publicznej w Polsce. Netia, dostawca kompleksowych rozwiązań dla firm, została Partnerem Technologicznym wydarzenia i jednocześnie gospodarzem warszawskich kwalifikacji. czytaj więcej

Netia Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Netia Netia: dziecięce kanały w prezencie przez cały czerwiec

Netia, nawiązując do obchodzonego 1 czerwca Międzynarodowego Dnia Dziecka, udostępniła bez dodatkowych opłat przez cały czerwiec aż 10 kanałów dziecięcych. czytaj więcej

Netia Netia bierze pod swoje skrzydła kolejny obiekt biurowy

W ramach umowy zawartej z KTW Sp. z o.o., Netia zapewni kompleksową obsługę teleinformatyczną nowoczesnego kompleksu obiektów biurowych w Katowicach. Netia, z blisko 500 budynkami pod opieką, jest jednym z liderów teleinformatycznej części rynku Facility Management. czytaj więcej

Netia Netia dla Telemaniaków – dwa nowe pakiety z TV

Netia wprowadziła do sprzedaży dwie nowe oferty pakietowe, które łączą dostęp do szybkiego internetu z bogatą ofertą telewizyjną, dopasowaną do potrzeb konkretnych grup widzów. Specjalnie dla fanów sportu powstał pakiet „Dla Kibica”, a dla jego antagonistów pakiet „Dla Kinomaniaka”. czytaj więcej

Netia Ofiary przestępstw chronione przez system wideokonferencji od Netii

Netia wyposażyła jedną z sal przesłuchań oraz salę rozpraw Sądu Rejonowego w Warszawie w system wideokonferencyjny Netia Video Anywhere. Zastosowanie tej nowoczesnej technologii ma na celu przede wszystkim ochronę świadków, zwłaszcza nieletnich. Ale może też usprawnić codzienną pracę w sądach. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód z nielimitowanym Internetem mobilnym za 49,90 zł miesięcznie

Netia poszerzyła ofertę o pakiet reklamowany hasłem: „Nielimitowany Internet wszędzie”. Składa się on z szybkiego, przewodowego dostępu do Internetu (nawet do 900 Mb/s) oraz nielimitowanego Internetu mobilnego LTE w łącznej cenie 49,90 zł miesięcznie. czytaj więcej

Netia Lipcowe okno otwarte w Netii

Netia przygotowała ciekawą ofertę programową na pierwszy miesiąc wakacji! W Telewizji Osobistej udostępnionych zostanie bez dodatkowych opłat aż dziesięć różnorodnych tematycznie kanałów. czytaj więcej

Netia Netia Player z aplikacją RODO

Netia udostępniła użytkownikom swoich multimedialnych dekoderów – Netia Playerów – aplikację, dzięki której można w bardzo prosty, i zgodny z RODO, sposób zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. czytaj więcej

Netia Netia na mundial: TVP Sport HD i Strefa Kibica w Netia Playerze

Od wtorku, 12 czerwca Netia wprowadza do podstawowej oferty, bez dodatkowych opłat, kanał TVP Sport HD. Oprócz tego, podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, na Netia Playerach dostępna będzie specjalna zakładka – Strefa Kibica. czytaj więcej

News Netia partnerem Igrzysk Chmury 2018

Igrzyska Chmury to pierwsze i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które wyłoni najlepszych ekspertów od chmury publicznej w Polsce. Netia, dostawca kompleksowych rozwiązań dla firm, została Partnerem Technologicznym wydarzenia i jednocześnie gospodarzem warszawskich kwalifikacji. czytaj więcej

Netia Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Netia Netia: dziecięce kanały w prezencie przez cały czerwiec

Netia, nawiązując do obchodzonego 1 czerwca Międzynarodowego Dnia Dziecka, udostępniła bez dodatkowych opłat przez cały czerwiec aż 10 kanałów dziecięcych. czytaj więcej

Netia Netia bierze pod swoje skrzydła kolejny obiekt biurowy

W ramach umowy zawartej z KTW Sp. z o.o., Netia zapewni kompleksową obsługę teleinformatyczną nowoczesnego kompleksu obiektów biurowych w Katowicach. Netia, z blisko 500 budynkami pod opieką, jest jednym z liderów teleinformatycznej części rynku Facility Management. czytaj więcej

Netia Netia dla Telemaniaków – dwa nowe pakiety z TV

Netia wprowadziła do sprzedaży dwie nowe oferty pakietowe, które łączą dostęp do szybkiego internetu z bogatą ofertą telewizyjną, dopasowaną do potrzeb konkretnych grup widzów. Specjalnie dla fanów sportu powstał pakiet „Dla Kibica”, a dla jego antagonistów pakiet „Dla Kinomaniaka”. czytaj więcej

Netia Ofiary przestępstw chronione przez system wideokonferencji od Netii

Netia wyposażyła jedną z sal przesłuchań oraz salę rozpraw Sądu Rejonowego w Warszawie w system wideokonferencyjny Netia Video Anywhere. Zastosowanie tej nowoczesnej technologii ma na celu przede wszystkim ochronę świadków, zwłaszcza nieletnich. Ale może też usprawnić codzienną pracę w sądach. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód z nielimitowanym Internetem mobilnym za 49,90 zł miesięcznie

Netia poszerzyła ofertę o pakiet reklamowany hasłem: „Nielimitowany Internet wszędzie”. Składa się on z szybkiego, przewodowego dostępu do Internetu (nawet do 900 Mb/s) oraz nielimitowanego Internetu mobilnego LTE w łącznej cenie 49,90 zł miesięcznie. czytaj więcej