Archiwalne

Klientomania Netii rok po starcie

08.03.2011

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Klientomania, projekt Netii, którego celem jest osiągnięcie przez firmę najwyższego na rynku wskaźnika satysfakcji Klientów, obchodzi swoją pierwszą rocznicę. W ramach programu Netia wdrożyła wiele inicjatyw, zwiększających komfort korzystania z usług firmy. Do licznych usprawnień wprowadzonych w ostatnich miesiącach, dołączyło kolejne - nowy, bardziej intuicyjny, stworzony wspólnie z Klientami - wzór faktury.

Klientomania to autorski program Grupy Netia, którego celem jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji Klientów rozwiązań, na każdym etapie kontaktu z firmą - od sprzedaży, poprzez aktywację usług, aż po bieżącą obsługę Klienta. Program został zainicjowany w marcu 2010 roku.

Ambicją Netii jest wyznaczanie najwyższych standardów z zakresu doskonałej obsługi Klientów. Dzięki dogłębnym analizom i zaangażowaniu całej firmy w procesy obsługi Klienta, Netii udało się wyjść naprzeciw potrzebom odbiorców swoich usług, a w wielu przypadkach przewyższyć oczekiwania, jakie stawia wciąż rozwijający się i wymagający rynek.

„Jestem bardzo zadowolona z efektów naszych działań. Niektóre z nich są przełomowe i dzięki nim teraz korzystanie w usług Netii jest zdecydowanie bardziej przyjazne dla naszych Klientów” – mówi Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Obsługi Klienta Netii. „Chcemy być i będziemy wzorem do naśladowania dla naszej konkurencji, a odbiorcy naszych usług będą zawsze czuli, że wybierając Netię dokonali najlepszego wyboru. Dzięki zaangażowaniu naprawdę całej firmy ten cel jest dla mnie bardzo widoczny”.
Netia, w ramach programu Klientomania, znacząco usprawniła i udoskonaliła procesy dostarczania swoich usług, a także uprościła proces aktywacji usługi dostępu do Internetu ograniczając go z 7 do 2 kroków. Netia znacznie lepiej radzi sobie też z formalnościami - zamiast 7 różnych wzorów umowy dla różnych technologii, obecnie w obrocie jest tylko jeden, wspólny formularz.

Teraz Klienci mogą liczyć również na szybsze i sprawniejsze procedury związane z uruchomieniem usług oraz zwiększeniem przepływności łącza.

Coraz większa sprawność organizacyjna wpłynęła na istotne zredukowanie liczby składanych przez klientów reklamacji, a zgłoszenia trafiające do operatora rozpatrywane są średnio dwa razy szybciej niż dotychczas. Dodatkowo Klienci, którzy wyrażą zgodę na otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną, otrzymają ją w formie pliku PDF, zabezpieczonego kwalifikowanym podpisem.

Ciekawostką jest także nowe rozwiązanie umożliwiające Klientom, którym zdarzy się zapomnieć dokonać płatności - i którzy w związku z tym mają zablokowany dostęp do usług - korzystanie ze stron internetowych swoich banków. Dzięki temu mogą wygodnie zrealizować płatność, korzystając z bankowości elektronicznej.

Aby poprawić wygodę kontaktu z Netią wprowadzono nowe kanały komunikacji z konsultantami. Teraz oprócz telefonu i e-maila, czy tradycyjnych listów, można również korzystać z kanału Live Chat oraz Skype. Oprócz tego, znacznie rozszerzona została komunikacja z Klientami poprzez SMS. Odbiorcy usług otrzymują regularne komunikaty SMS w trakcie aktywacji, informacje o przyjęciu reklamacji, o przyjęciu zgłoszenia awarii oraz jej naprawie.

Dbałość o komfort klientów nie kończy się na samej Grupie Netia – program wprowadzono również we wszystkich firmach współpracujących z operatorem. Uruchomione zostało również Centralne Biuro Autoryzacji Przedstawicieli, które pozwala na uzyskanie bieżących i pełnych informacji o wszystkich przedstawicielach handlowych Netii. Dzięki temu narzędziu, Klienci mogą w każdej chwili potwierdzić tożsamość przedstawiciela, z którym chcą zawrzeć umowę.

Dla Klientów biznesowych Netia stworzyła specjalne Centra Obsługi, za pomocą których mogą oni sprawnie kontaktować się ze swoimi opiekunami.

Jednocześnie Netia wprowadziła elektroniczną fakturę z bezpiecznym, elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Jest to plik w formacie PDF, który można wygodnie zarchiwizować zapisując go na dowolnym elektronicznym nośniku pamięci. E-faktury udostępniane są w serwisie Netia On-line (http://www.netiaonline.pl/), o czym Klient każdorazowo informowany jest e-mailem. E-faktura to oszczędność miejsca (bez potrzeby gromadzenia rachunków papierowych) i ochrona lasów. Ze starszego rozwiązania, czyli Elektronicznego Obrazu Faktury (EOF) korzysta już co czwarty Klient Netii.

Najnowszą i niezwykle istotną zmianą, która została wprowadzona w odpowiedzi na oczekiwania Klientów i wspólnie z nimi, jest nowy wzór faktury. Netia zmieniła wygląd tego dokumentu, stawiając na proste nazewnictwo dopasowane do usług i segmentu Klienta oraz bardzo czytelne rozmieszczenie i pogrupowanie poszczególnych informacji.

„Usługi, świadczone przez operatorów telekomunikacyjnych są dość skomplikowane do fakturowania i wielu Klientów musiało spędzić sporo czasu na odczytaniu ile i za co maja zapłacić. To powodowało dyskomfort oraz często konieczność kontaktu z nami. Po wdrożeniu zmian widzimy zdecydowaną poprawę. Nowa faktura jest bardzo przejrzysta bez względu na to jakie i ile usług Klient u nas posiada” – mówi Renata Filipek-Baryłowska – „Rok po wdrożeniu zmian operacyjnych mogę powiedzieć, że zmieniliśmy się również my sami. Nasz sposób działania, współpraca między sobą, myślenie o Kliencie nabrały innego tempa. Jestem przekonana, że Netia udowodni, iż zmiany na tak szeroką skalę mogą się udać” – dodaje Renata Filipek-Baryłowska.

źródło: Netia

Netia Nowe promocje Netii dla małego biznesu

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub małe firmy, wybierając internet (nawet 900 Mb/s) w Netii, otrzymają za symboliczną złotówkę Telewizją Osobistą i dostęp do HBO przez 2 miesiące gratis. W ramach letniej odsłony promocji MultiPlan Firma można też m.in. zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach usługi mobilne. czytaj więcej

Netia Netia odświeżyła swoją ofertę promocyjną

W zależności o wybranego pakietu z TV, operator dodaje HBO HD (z HBO GO) przez 2 lub 3 miesiące gratis, bez zobowiązań. W cenie internetu światłowodowego 100 Mb/s (49,90 zł miesięcznie) przez pierwsze 3 miesiące Klienci otrzymają łącze o prędkości 300 Mb/s. Do internetu i pakietów na sieci własnej Netia dodaje gratis usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w Polsce. czytaj więcej

Netia Rusza konkurs Netii na innowacyjne produkty z obszaru ICT

Netia ogłosiła konkurs na innowacyjne produkty z obszaru IT, Big Data, digital marketing, WIFI i cloud dla klientów biznesowych. Celem i jednocześnie nagrodą w konkursie jest stworzenie z wybranymi partnerami nowych usług i produktów, które będą oferowane Klientom Netii. czytaj więcej

Netia Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu. czytaj więcej

Netia Kolokacja Netii z najnowocześniejszym systemem gaśniczym

Netia zakończyła pierwszy etap modernizacji oraz rozbudowy swojego Data Center w Warszawie. Obecnie, jako pierwsza firma w Polsce, dysponuje w swoim Centrum Kolokacji najnowocześniejszym systemem gaśniczym z „cichymi dyszami”. czytaj więcej

Netia Komunikacja zintegrowana w chmurze Netii obsypana nagrodami

„Nowa Netia”, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacji zintegrowanej w chmurze, zostało wyróżnione dwoma prestiżowymi nagrodami – „Best in Cloud 2017” magazynu Computerworld oraz „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017” Gazety Finansowej. czytaj więcej

Netia Netia z nagrodą "Premium Brand"

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”. czytaj więcej

Netia Kamera! Akcja! Startuje Netia Off Camera

Dzisiaj, 28 kwietnia, startuje jeden z największych festiwali kina niezależnego w tej części Europy. Netia Off Camera potrwa kilka dni i przyniesie wszystkim uczestnikom niezapomniane wrażenia. Jubileuszowa 10. edycja to masa atrakcji, nie tylko tych filmowych. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za I kw. 2017 r.

Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za I kw. 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 365 mln zł (-2 proc. k-d-k) i utrzymuje relatywnie stabilną rentowność, wyrażoną Skorygowanym zyskiem EBITDA w kwocie 96 mln zł (marża 26,3 proc.). Spółka odnotowała przy tym blisko 12 mln zł zysku netto. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. czytaj więcej

Netia Nowe promocje Netii dla małego biznesu

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub małe firmy, wybierając internet (nawet 900 Mb/s) w Netii, otrzymają za symboliczną złotówkę Telewizją Osobistą i dostęp do HBO przez 2 miesiące gratis. W ramach letniej odsłony promocji MultiPlan Firma można też m.in. zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach usługi mobilne. czytaj więcej

Netia Netia odświeżyła swoją ofertę promocyjną

W zależności o wybranego pakietu z TV, operator dodaje HBO HD (z HBO GO) przez 2 lub 3 miesiące gratis, bez zobowiązań. W cenie internetu światłowodowego 100 Mb/s (49,90 zł miesięcznie) przez pierwsze 3 miesiące Klienci otrzymają łącze o prędkości 300 Mb/s. Do internetu i pakietów na sieci własnej Netia dodaje gratis usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w Polsce. czytaj więcej

Netia Rusza konkurs Netii na innowacyjne produkty z obszaru ICT

Netia ogłosiła konkurs na innowacyjne produkty z obszaru IT, Big Data, digital marketing, WIFI i cloud dla klientów biznesowych. Celem i jednocześnie nagrodą w konkursie jest stworzenie z wybranymi partnerami nowych usług i produktów, które będą oferowane Klientom Netii. czytaj więcej

Netia Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu. czytaj więcej

Netia Kolokacja Netii z najnowocześniejszym systemem gaśniczym

Netia zakończyła pierwszy etap modernizacji oraz rozbudowy swojego Data Center w Warszawie. Obecnie, jako pierwsza firma w Polsce, dysponuje w swoim Centrum Kolokacji najnowocześniejszym systemem gaśniczym z „cichymi dyszami”. czytaj więcej

Netia Komunikacja zintegrowana w chmurze Netii obsypana nagrodami

„Nowa Netia”, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacji zintegrowanej w chmurze, zostało wyróżnione dwoma prestiżowymi nagrodami – „Best in Cloud 2017” magazynu Computerworld oraz „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017” Gazety Finansowej. czytaj więcej

Netia Netia z nagrodą "Premium Brand"

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”. czytaj więcej

Netia Kamera! Akcja! Startuje Netia Off Camera

Dzisiaj, 28 kwietnia, startuje jeden z największych festiwali kina niezależnego w tej części Europy. Netia Off Camera potrwa kilka dni i przyniesie wszystkim uczestnikom niezapomniane wrażenia. Jubileuszowa 10. edycja to masa atrakcji, nie tylko tych filmowych. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za I kw. 2017 r.

Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za I kw. 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 365 mln zł (-2 proc. k-d-k) i utrzymuje relatywnie stabilną rentowność, wyrażoną Skorygowanym zyskiem EBITDA w kwocie 96 mln zł (marża 26,3 proc.). Spółka odnotowała przy tym blisko 12 mln zł zysku netto. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. czytaj więcej