Archiwalne

Klientomania Netii rok po starcie

08.03.2011

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Klientomania, projekt Netii, którego celem jest osiągnięcie przez firmę najwyższego na rynku wskaźnika satysfakcji Klientów, obchodzi swoją pierwszą rocznicę. W ramach programu Netia wdrożyła wiele inicjatyw, zwiększających komfort korzystania z usług firmy. Do licznych usprawnień wprowadzonych w ostatnich miesiącach, dołączyło kolejne - nowy, bardziej intuicyjny, stworzony wspólnie z Klientami - wzór faktury.

Klientomania to autorski program Grupy Netia, którego celem jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji Klientów rozwiązań, na każdym etapie kontaktu z firmą - od sprzedaży, poprzez aktywację usług, aż po bieżącą obsługę Klienta. Program został zainicjowany w marcu 2010 roku.

Ambicją Netii jest wyznaczanie najwyższych standardów z zakresu doskonałej obsługi Klientów. Dzięki dogłębnym analizom i zaangażowaniu całej firmy w procesy obsługi Klienta, Netii udało się wyjść naprzeciw potrzebom odbiorców swoich usług, a w wielu przypadkach przewyższyć oczekiwania, jakie stawia wciąż rozwijający się i wymagający rynek.

„Jestem bardzo zadowolona z efektów naszych działań. Niektóre z nich są przełomowe i dzięki nim teraz korzystanie w usług Netii jest zdecydowanie bardziej przyjazne dla naszych Klientów” – mówi Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Obsługi Klienta Netii. „Chcemy być i będziemy wzorem do naśladowania dla naszej konkurencji, a odbiorcy naszych usług będą zawsze czuli, że wybierając Netię dokonali najlepszego wyboru. Dzięki zaangażowaniu naprawdę całej firmy ten cel jest dla mnie bardzo widoczny”.
Netia, w ramach programu Klientomania, znacząco usprawniła i udoskonaliła procesy dostarczania swoich usług, a także uprościła proces aktywacji usługi dostępu do Internetu ograniczając go z 7 do 2 kroków. Netia znacznie lepiej radzi sobie też z formalnościami - zamiast 7 różnych wzorów umowy dla różnych technologii, obecnie w obrocie jest tylko jeden, wspólny formularz.

Teraz Klienci mogą liczyć również na szybsze i sprawniejsze procedury związane z uruchomieniem usług oraz zwiększeniem przepływności łącza.

Coraz większa sprawność organizacyjna wpłynęła na istotne zredukowanie liczby składanych przez klientów reklamacji, a zgłoszenia trafiające do operatora rozpatrywane są średnio dwa razy szybciej niż dotychczas. Dodatkowo Klienci, którzy wyrażą zgodę na otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną, otrzymają ją w formie pliku PDF, zabezpieczonego kwalifikowanym podpisem.

Ciekawostką jest także nowe rozwiązanie umożliwiające Klientom, którym zdarzy się zapomnieć dokonać płatności - i którzy w związku z tym mają zablokowany dostęp do usług - korzystanie ze stron internetowych swoich banków. Dzięki temu mogą wygodnie zrealizować płatność, korzystając z bankowości elektronicznej.

Aby poprawić wygodę kontaktu z Netią wprowadzono nowe kanały komunikacji z konsultantami. Teraz oprócz telefonu i e-maila, czy tradycyjnych listów, można również korzystać z kanału Live Chat oraz Skype. Oprócz tego, znacznie rozszerzona została komunikacja z Klientami poprzez SMS. Odbiorcy usług otrzymują regularne komunikaty SMS w trakcie aktywacji, informacje o przyjęciu reklamacji, o przyjęciu zgłoszenia awarii oraz jej naprawie.

Dbałość o komfort klientów nie kończy się na samej Grupie Netia – program wprowadzono również we wszystkich firmach współpracujących z operatorem. Uruchomione zostało również Centralne Biuro Autoryzacji Przedstawicieli, które pozwala na uzyskanie bieżących i pełnych informacji o wszystkich przedstawicielach handlowych Netii. Dzięki temu narzędziu, Klienci mogą w każdej chwili potwierdzić tożsamość przedstawiciela, z którym chcą zawrzeć umowę.

Dla Klientów biznesowych Netia stworzyła specjalne Centra Obsługi, za pomocą których mogą oni sprawnie kontaktować się ze swoimi opiekunami.

Jednocześnie Netia wprowadziła elektroniczną fakturę z bezpiecznym, elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Jest to plik w formacie PDF, który można wygodnie zarchiwizować zapisując go na dowolnym elektronicznym nośniku pamięci. E-faktury udostępniane są w serwisie Netia On-line (http://www.netiaonline.pl/), o czym Klient każdorazowo informowany jest e-mailem. E-faktura to oszczędność miejsca (bez potrzeby gromadzenia rachunków papierowych) i ochrona lasów. Ze starszego rozwiązania, czyli Elektronicznego Obrazu Faktury (EOF) korzysta już co czwarty Klient Netii.

Najnowszą i niezwykle istotną zmianą, która została wprowadzona w odpowiedzi na oczekiwania Klientów i wspólnie z nimi, jest nowy wzór faktury. Netia zmieniła wygląd tego dokumentu, stawiając na proste nazewnictwo dopasowane do usług i segmentu Klienta oraz bardzo czytelne rozmieszczenie i pogrupowanie poszczególnych informacji.

„Usługi, świadczone przez operatorów telekomunikacyjnych są dość skomplikowane do fakturowania i wielu Klientów musiało spędzić sporo czasu na odczytaniu ile i za co maja zapłacić. To powodowało dyskomfort oraz często konieczność kontaktu z nami. Po wdrożeniu zmian widzimy zdecydowaną poprawę. Nowa faktura jest bardzo przejrzysta bez względu na to jakie i ile usług Klient u nas posiada” – mówi Renata Filipek-Baryłowska – „Rok po wdrożeniu zmian operacyjnych mogę powiedzieć, że zmieniliśmy się również my sami. Nasz sposób działania, współpraca między sobą, myślenie o Kliencie nabrały innego tempa. Jestem przekonana, że Netia udowodni, iż zmiany na tak szeroką skalę mogą się udać” – dodaje Renata Filipek-Baryłowska.

źródło: Netia

Netia Wielkanoc i kwiecień w Netii: nowe okno otwarte i pakiet w Netia VOD

Z okazji zbliżających się świąt Netia przygotowała dwie propozycje dla swoich klientów: promocyjny pakiet filmowy w Netia VOD oraz kolejne okno otwarte dla łącznie 7 kanałów. czytaj więcej

Netia Dzięki TK Telekom w pociągach Polregio zapłacimy kartą

Konsorcjum firm TK Telekom z Grupy Netia i S&T Services, dostarczy Przewozom Regionalnym (Polregio) niemal 2 tys. mobilnych terminali płatniczych wraz z ich serwisem przez 3 lata. Dzięki temu w pociągach Polregio będzie można wygodnie zapłacić za bilet kartą u obsługi pociągu. czytaj więcej

Netia Netia przybliża się do klientów w Warszawie

W sobotę, 24 marca, Netia otworzyła cztery nowe pop-up store (tzw. wyspy) w Warszawie – w Galerii Bemowo, Galerii Renova (Targówek), Tesco Gocław oraz Tesco Kabaty. Wybór miejsc był zdecydowanie nieprzypadkowy… czytaj więcej

Netia Netia: Internet z TV w niezmiennej cenie 49,90 zł

„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami. czytaj więcej

Netia Netia włącza roaming w UE… za grosze

Netia Mobile, to elastyczne i atrakcyjne cenowo abonamentowe usługi komórkowe. Z powodu regulacji RLAH, usługi sprzedawane od połowy czerwca ub. r. działały wyłącznie w Polsce. Od marca br. – dzięki pozytywnej decyzji Prezesa UKE – Netia przywróciła usługi roamingu międzynarodowego, z tanimi usługami na terenie UE. czytaj więcej

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej

Netia Chmura Netii dla agencji reklamowej

Netia Compute, czyli usługa chmury obliczeniowej może być znakomitym wsparciem działania agencji reklamowych. Przekonała się o tym agencja Brasil, która dzięki temu rozwiązaniu zyskała nie tylko skalowalność, ale i większą efektywność kosztową w działaniu. czytaj więcej

Netia Hashtagowa oferta mobilna Netii

Sukces usług mobilnych sprzedawanych w pakietach z internetem i TV zachęcił Netię do zaoferowania abonamentów mobilnych solo, czyli bez usług stacjonarnych. Na stronie http://mobile.netia.pl dostępnych jest sześć bardzo prostych taryf bez „lojalki”, np. nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce za 9,90 zł miesięcznie. czytaj więcej

Netia Netia stacjonarnie lub mobilnie - atrakcyjna oferta internetu dla studentów

Stacjonarnie lub mobilnie, albo zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Netia prezentuje całą paletę atrakcyjnych ofert dostępu do internetu dla studentów. Ceny? Zaledwie 49,90 zł miesięcznie za nielimitowane łącze stacjonarne do 100 Mb/s lub internet LTE z 100 GB, z umową na zaledwie 9 miesięcy. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za II kw. 2017 r.

Netia zaprezentowała wyniki finansowe za drugi kwartał 2017 roku. Spółka wypracowała w tym okresie przychody w wysokości 361 mln zł i wygenerowała 97 mln zł Skorygowanego zysku EBITDA (marża 27 proc.). czytaj więcej

Netia Wielkanoc i kwiecień w Netii: nowe okno otwarte i pakiet w Netia VOD

Z okazji zbliżających się świąt Netia przygotowała dwie propozycje dla swoich klientów: promocyjny pakiet filmowy w Netia VOD oraz kolejne okno otwarte dla łącznie 7 kanałów. czytaj więcej

Netia Dzięki TK Telekom w pociągach Polregio zapłacimy kartą

Konsorcjum firm TK Telekom z Grupy Netia i S&T Services, dostarczy Przewozom Regionalnym (Polregio) niemal 2 tys. mobilnych terminali płatniczych wraz z ich serwisem przez 3 lata. Dzięki temu w pociągach Polregio będzie można wygodnie zapłacić za bilet kartą u obsługi pociągu. czytaj więcej

Netia Netia przybliża się do klientów w Warszawie

W sobotę, 24 marca, Netia otworzyła cztery nowe pop-up store (tzw. wyspy) w Warszawie – w Galerii Bemowo, Galerii Renova (Targówek), Tesco Gocław oraz Tesco Kabaty. Wybór miejsc był zdecydowanie nieprzypadkowy… czytaj więcej

Netia Netia: Internet z TV w niezmiennej cenie 49,90 zł

„Netia dla Ciebie”, to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie. Niezmiennie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami. czytaj więcej

Netia Netia włącza roaming w UE… za grosze

Netia Mobile, to elastyczne i atrakcyjne cenowo abonamentowe usługi komórkowe. Z powodu regulacji RLAH, usługi sprzedawane od połowy czerwca ub. r. działały wyłącznie w Polsce. Od marca br. – dzięki pozytywnej decyzji Prezesa UKE – Netia przywróciła usługi roamingu międzynarodowego, z tanimi usługami na terenie UE. czytaj więcej

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej

Netia Chmura Netii dla agencji reklamowej

Netia Compute, czyli usługa chmury obliczeniowej może być znakomitym wsparciem działania agencji reklamowych. Przekonała się o tym agencja Brasil, która dzięki temu rozwiązaniu zyskała nie tylko skalowalność, ale i większą efektywność kosztową w działaniu. czytaj więcej

Netia Hashtagowa oferta mobilna Netii

Sukces usług mobilnych sprzedawanych w pakietach z internetem i TV zachęcił Netię do zaoferowania abonamentów mobilnych solo, czyli bez usług stacjonarnych. Na stronie http://mobile.netia.pl dostępnych jest sześć bardzo prostych taryf bez „lojalki”, np. nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce za 9,90 zł miesięcznie. czytaj więcej

Netia Netia stacjonarnie lub mobilnie - atrakcyjna oferta internetu dla studentów

Stacjonarnie lub mobilnie, albo zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Netia prezentuje całą paletę atrakcyjnych ofert dostępu do internetu dla studentów. Ceny? Zaledwie 49,90 zł miesięcznie za nielimitowane łącze stacjonarne do 100 Mb/s lub internet LTE z 100 GB, z umową na zaledwie 9 miesięcy. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za II kw. 2017 r.

Netia zaprezentowała wyniki finansowe za drugi kwartał 2017 roku. Spółka wypracowała w tym okresie przychody w wysokości 361 mln zł i wygenerowała 97 mln zł Skorygowanego zysku EBITDA (marża 27 proc.). czytaj więcej