Archiwalne

M²: Potęga mobilności i multiscreeningu

30.10.2014

Coraz szybsze tempo życia, konieczność żonglowania wieloma zadaniami zmienia to, jak Polacy korzystają z urządzeń i rozwiązań technologicznych, a także czego oczekują od nadawców i dostawców telewizji. Stajemy się coraz bardziej mobilni. Nie bez przyczyny UPC od dawna stawia - obok rozwijania oferty stacjonarnej - na mobilny dostęp do oferowanych usług. O trendach w mobilności i multiscreeningu traktuje raport UPC Polska, którego premiera miała 29 października.

W czerwcu 2014 agencja badawcza IIBR, na zlecenie UPC Polska, przeprowadziła badanie polskiej rzeczywistości M². Wynika z niego m.in, że aż 89% ankietowanych w wieku 15-50 lat dostrzega zalety mobilnej TV. Polacy wciąż doceniają także tradycyjne odbiorniki telewizyjne, ale w nowej odsłonie – 42% respondentów chciałoby oglądać programy na telewizorze z dostępem do Internetu. Oprócz telewizora Polacy coraz częściej wybierają laptopy (62%), aż 53% młodych (19-24 lat) chce oglądać TV na smartfonie, a 49% na tablecie. Co ciekawe, to kobiety, a nie mężczyźni, częściej deklarują, że chciałyby oglądać TV na urządzeniach mobilnych (40% vs 28%).

‘Dzisiejszy konsument oczekuje coraz większej swobody korzystania z usług cyfrowych, w tym internetu i telewizji. Pod pojęciem swobody rozumie takie pojęcia jak jakość, szybkość oraz wygoda. Widzimy to w UPC Polska i dlatego stale rozwijamy naszą ofertę, by sprostać tym oczekiwaniom. Nasi klienci coraz chętniej oglądają telewizję na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem aplikacji Horizon TV, korzystają z internetu mobilnie wykorzystując sieć UPC Wi-Free, a także komunikują się w nowoczesny sposób używając mobilnej aplikacji UPC Phone. Nie ma przyszłości bez mobilności - w UPC rozumiemy to doskonale i na pewno nie powiedzieliśmy w tej dziedzinie ostatniego słowa’ - mówi Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.

UPC od dawna stawia - obok rozwijania oferty stacjonarnej - na mobilny dostęp do oferowanych usług. Przykładem usługi, która na to pozwala, jest Horizon TV. Ta aplikacja oznacza możliwość oglądania telewizji cyfrowej na urządzeniach mobilnych i wielu ekranach jednocześnie. Dostępna zarówno dla systemów operacyjnych iOS, jak i Android, pozwala na dostęp do cyfrowych treści w dowolnym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu mobilnym. Jak wynika z badań, w usłudze telewizji mobilnej widzimy obietnicę komfortu oglądania programów w dowolnej sytuacji i miejscu (64%), a także swobodę wyboru nośnika, jaki nam w danej chwili odpowiada (58%).

Telewizję na tablecie czy smartfonie można oglądać poza domem także dzięki sieci 600 tysięcy bezpłatnych hot-spotów UPC Wi-Free, tworzonej przez modemy Wi-Fi użytkowników internetu w UPC. Kolejnym przykładem mobilności usług jest aplikacja UPC Phone - instaluje się ją bezpłatnie na smartfonie i dzięki temu korzysta z darmowych minut swojego telefonu domowego nie tylko w Polsce, ale także za granicą, co pozwala choćby nie przejmować się opłatami roamingowymi.

Raport ‘M² - czyli potęga mobilności i multiscreeningu’ znajduje się tutaj: http://newsroom.upc.pl/wp-content/uploads/2014/10/m2web1.pdf

Opis badania
Dane pochodzą z badania sondażowego przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych w czerwcu 2014 specjalnie dla UPC Polska (próba reprezentatywna dla Polaków w wieku 15-50 lat).

źródło: UPC

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej