Do oferty UPC dołączają dwie nowości: kanał Domo oraz Galeria UPC. Domo ucieszy wszystkie osoby zainteresowane aranżowaniem wnętrz i ogrodów. Galeria UPC stanie się wygodnym przewodnikiem ułatwiającym zapoznanie się ze wszystkimi usługami oferowanymi przez firmę.
Od 28 lipca oferta programowa usługi telewizyjnej UPC zostaje wzbogacona o Domo - pierwszy polski kanał tematyczny przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. Programy nadawane w Domo stanowią interesującą propozycję dla wszystkich, którzy budują lub wykończają dom, remontują i urządzają mieszkanie, a także interesują się architekturą wnętrz lub projektowaniem ogrodów. W ofercie znajdują się serie poradnikowe, filmy i seriale dokumentalne, programy typu reality show oraz rozrywkowe, których tematem przewodnim jest architektura, design, rynek nieruchomości, ogrodnictwo i ekologia.
Oferta programowa oparta jest zarówno na produkcjach polskich jak i zagranicznych, głównie europejskich, ale również amerykańskich, kanadyjskich i australijskich.
Kanał Domo nadawany jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00 - 3:00. Jego producentem i nadawcą jest spółka CANAL+ Cyfrowy.
Domo będzie dostępne zarówno dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC. Zgodnie z porozumieniem pomiędzy UPC Polska a CANAL+ Cyfrowym (nadawcą kanałów Domo i Planete), Domo w ofercie analogowej zastąpi kanał Planete, który będzie można oglądać w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku w Telewizji Cyfrowej UPC.
Galeria UPC
Także z dniem 28 lipca, abonenci Telewizji Cyfrowej UPC oraz wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej mogą, dzięki nowemu kanałowi promocyjnemu Galeria UPC zapoznać się z szeroką ofertą usług operatora. Galeria UPC pozwala również zapoznać się z praktycznymi funkcjami nowoczesnego dekodera z nagrywarką. W Galerii UPC klienci dowiedzą się, że cyfrowe dekodery UPC Mediabox pozwalają oglądać telewizję w nowy, bardziej komfortowy sposób, m.in. dzięki możliwości nagrywania (automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali i jednoczesne nagrywanie dwóch programów), zatrzymywania i przewijania telewizji na żywo, oglądania programów w oryginalnej wersji językowej i wysokiej rozdzielczości (HD), jak i korzystania z elektronicznego przewodnika po programach (EPG).
Dzięki Galerii UPC klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną cyfrowych Pakietów Premium (Canal+, HBO, Cinemax, HBO + Cinemax, eXtra Sport) oraz usługą internetową, telefoniczną i usługami dodatkowymi. Na kanale prezentowane są również spoty reklamowe UPC.
Za pośrednictwem kanału Galeria UPC klienci będą na bieżąco informowani o najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych usługach i promocjach. Dowiedzą się m.in. dlaczego warto przenieść swój obecny numer telefoniczny do UPC, zamówić najszybszy na rynku, bezprzewodowy internet UPC WiFi lub wybrać kolejną usługę. Galeria UPC stanowi znakomite źródło wiedzy o aktualnej ofercie UPC i pomaga w łatwiejszy sposób wybrać oraz zamówić nowe usługi.
Kanał Galeria UPC nadawany jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, we wszystkich lokalizacjach znajdujących się w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej