Archiwalne

Rebranding marki ipfon

04.12.2008

Operator telefonii internetowej ipfon zmienił wizerunek. Powstało nowe logo, serwis www, forum, rejestrator usług oraz aplikacja kliencka ipfon24.

„Z sukcesem zakończyliśmy działania rebrandingowe, mające na celu odświeżenie i uspójnienie wizerunku, a także poprawę ergonomii i funkcjonalności w zakresie serwisu www, forum dyskusyjnego oraz aplikacji klienckich” - powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon.

Nowe logo
Nowym symbolem marki ipfon jest słuchawka oraz fragment tarczy telefonicznej wizualizującej rozchodzący się sygnał. Kula i symbole w nią wpisane są metaforą naszej planety i nasuwają bezpośrednie skojarzenie z globalnym zasięgiem działania usług telefonii internetowej ipfon. Dominującym kolorem jest pomarańcz, który obrazuje dynamizm, elastyczność, nowoczesność oraz otwartość, a te cechy są wartościami, jakimi ipfon kieruje się w swojej działalności biznesowej.

Nowy serwis www
Nowe rozwiązania wdrożone w ramach serwisu internetowego http://www.ipfon.pl/ to budowanie lekkiej, wyraźnej i wygodnej w użytkowaniu formy. Strona posiada otwartą formę, a jej elementy ofertowe i identyfikacyjne pozwalają na szybkie dotarcie do szukanej informacji. Struktura serwisu jest zgodna z najwyższymi standardami w zakresie użyteczności. Szybki i wygodny dostęp do aplikacji ipfon24, rejestracji czy modułu "Od czego zacząć" to jeden z wielu elementów, które mają na celu ułatwienie korzystania i zarządzania warstwą kliencką w ramach usług firmy.

Prace przygotowała i przeprowadziła agencja reklamowa Difronte.

źródło: ipfon

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej