Operator telefonii internetowej ipfon zmienił wizerunek. Powstało nowe logo, serwis www, forum, rejestrator usług oraz aplikacja kliencka ipfon24.
„Z sukcesem zakończyliśmy działania rebrandingowe, mające na celu odświeżenie i uspójnienie wizerunku, a także poprawę ergonomii i funkcjonalności w zakresie serwisu www, forum dyskusyjnego oraz aplikacji klienckich” - powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon.
Nowe logo
Nowym symbolem marki ipfon jest słuchawka oraz fragment tarczy telefonicznej wizualizującej rozchodzący się sygnał. Kula i symbole w nią wpisane są metaforą naszej planety i nasuwają bezpośrednie skojarzenie z globalnym zasięgiem działania usług telefonii internetowej ipfon. Dominującym kolorem jest pomarańcz, który obrazuje dynamizm, elastyczność, nowoczesność oraz otwartość, a te cechy są wartościami, jakimi ipfon kieruje się w swojej działalności biznesowej.
Nowy serwis www
Nowe rozwiązania wdrożone w ramach serwisu internetowego http://www.ipfon.pl/ to budowanie lekkiej, wyraźnej i wygodnej w użytkowaniu formy. Strona posiada otwartą formę, a jej elementy ofertowe i identyfikacyjne pozwalają na szybkie dotarcie do szukanej informacji. Struktura serwisu jest zgodna z najwyższymi standardami w zakresie użyteczności. Szybki i wygodny dostęp do aplikacji ipfon24, rejestracji czy modułu "Od czego zacząć" to jeden z wielu elementów, które mają na celu ułatwienie korzystania i zarządzania warstwą kliencką w ramach usług firmy.
Prace przygotowała i przeprowadziła agencja reklamowa Difronte.
źródło: ipfon