Archiwalne

Rebranding marki ipfon

04.12.2008

Operator telefonii internetowej ipfon zmienił wizerunek. Powstało nowe logo, serwis www, forum, rejestrator usług oraz aplikacja kliencka ipfon24.

„Z sukcesem zakończyliśmy działania rebrandingowe, mające na celu odświeżenie i uspójnienie wizerunku, a także poprawę ergonomii i funkcjonalności w zakresie serwisu www, forum dyskusyjnego oraz aplikacji klienckich” - powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon.

Nowe logo
Nowym symbolem marki ipfon jest słuchawka oraz fragment tarczy telefonicznej wizualizującej rozchodzący się sygnał. Kula i symbole w nią wpisane są metaforą naszej planety i nasuwają bezpośrednie skojarzenie z globalnym zasięgiem działania usług telefonii internetowej ipfon. Dominującym kolorem jest pomarańcz, który obrazuje dynamizm, elastyczność, nowoczesność oraz otwartość, a te cechy są wartościami, jakimi ipfon kieruje się w swojej działalności biznesowej.

Nowy serwis www
Nowe rozwiązania wdrożone w ramach serwisu internetowego http://www.ipfon.pl/ to budowanie lekkiej, wyraźnej i wygodnej w użytkowaniu formy. Strona posiada otwartą formę, a jej elementy ofertowe i identyfikacyjne pozwalają na szybkie dotarcie do szukanej informacji. Struktura serwisu jest zgodna z najwyższymi standardami w zakresie użyteczności. Szybki i wygodny dostęp do aplikacji ipfon24, rejestracji czy modułu "Od czego zacząć" to jeden z wielu elementów, które mają na celu ułatwienie korzystania i zarządzania warstwą kliencką w ramach usług firmy.

Prace przygotowała i przeprowadziła agencja reklamowa Difronte.

źródło: ipfon