Sferia S.A. wdrożyła autorski system wsparcia sprzedaży firmy Software Mind. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, operator chce efektywniej zarządzać sprzedażą we wszystkich kanałach sprzedaży.
Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów.
Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind.
System, na którym firma już pracuje operacyjnie, wspiera automatyzację procesów biznesowych zachodzących w działach: Marketing, Obsługa Klienta, Wsparcie Sprzedaży, Dział Sprzedaży, dostarcza również raportów i zestawień dla Zarządu.
System wspiera sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedażowych firmy, czyli: Sprzedaż Bezpośrednia, Sprzedaż Detaliczna (salony), Sprzedaż Pośrednia (przez Partnerów). W zakres projektu wchodziła również integracja z systemem billingowym, systemem programowanego wybierania numerów, systemem skryptowym oraz kilkoma systemami peryferyjnymi.
System Wsparcia Sprzedaży Software Mind wspiera zarządzanie procesami biznesowymi związanymi z pozyskaniem Klienta, sprzedażą/odsprzedażą usług. Elementem wyróżniającym rozwiązanie od podobnych na rynku jest fakt, iż uwzględnia on specyfikę rynku telekomunikacyjnego – konwergencję usług i technologii, segmentację Klientów (Klient indywidualny, biznesowy i strategiczny), wykorzystuje dane o płatnościach, akcjach windykacyjnych, możliwych nadużyciach czy wskaźnikach retencyjnych oraz dostarcza specjalizowane raporty i analizy.
źródło: Sferia
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej