Archiwalne

Sferia wdrożyła systemu wsparcia sprzedaży

04.09.2007

Sferia S.A. wdrożyła autorski system wsparcia sprzedaży firmy Software Mind. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, operator chce efektywniej zarządzać sprzedażą we wszystkich kanałach sprzedaży.

Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów.

Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind.

System, na którym firma już pracuje operacyjnie, wspiera automatyzację procesów biznesowych zachodzących w działach: Marketing, Obsługa Klienta, Wsparcie Sprzedaży, Dział Sprzedaży, dostarcza również raportów i zestawień dla Zarządu.

System wspiera sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedażowych firmy, czyli: Sprzedaż Bezpośrednia, Sprzedaż Detaliczna (salony), Sprzedaż Pośrednia (przez Partnerów). W zakres projektu wchodziła również integracja z systemem billingowym, systemem programowanego wybierania numerów, systemem skryptowym oraz kilkoma systemami peryferyjnymi.

System Wsparcia Sprzedaży Software Mind wspiera zarządzanie procesami biznesowymi związanymi z pozyskaniem Klienta, sprzedażą/odsprzedażą usług. Elementem wyróżniającym rozwiązanie od podobnych na rynku jest fakt, iż uwzględnia on specyfikę rynku telekomunikacyjnego – konwergencję usług i technologii, segmentację Klientów (Klient indywidualny, biznesowy i strategiczny), wykorzystuje dane o płatnościach, akcjach windykacyjnych, możliwych nadużyciach czy wskaźnikach retencyjnych oraz dostarcza specjalizowane raporty i analizy.

źródło: Sferia

Komputronik Prezes Komputronik S.A.: W drugiej połowie roku planujemy konsekwentnie korzystać z efektów wcześniejszych inwestycji, dostrzegać i wykorzystywać trendy w coraz szerszym portfolio kategorii produktowych

Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.: Branża IT nie może ubiegłego roku zaliczyć do udanych. Po raz pierwszy w historii istotnie spadła sprzedaż laptopów, a spadek wyrażony w procentach miał dynamikę dwucyfrową. Również sprzedaż komputerów PC była słabsza, w dalszym ciągu istotnie malała sprzedaż urządzeń typu tablet. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Brytyjski Ticketmaster zaatakowany przez hakerów

Szacuje się, że dotyczy to 40 000 klientów w Wielkiej Brytanii, którzy kupili lub próbowali kupić bilety między lutym, a 23 czerwca 2018 roku. Ponadto, klienci międzynarodowi, którzy kupili lub próbowali kupić bilety od września 2017 r. do 23 czerwca 2018 r. również mogą być zagrożeni. czytaj więcej

News Najwyższy poziom partnerstwa Dell EMC i Komputronik Biznes

Titanium Partner to czwarty, najwyższy poziom partnerstwa, które mogą osiągnąć firmy współpracujące z marką DELL EMC. Na początku roku 2018 do ich grona dołączyła spółka Komputronik Biznes, która doradza, opracowuje i realizuje plany kompleksowej informatyzacji na terenie całej Polski. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Komputronik Biznes: Chmura idealna

Jak inwestować we własną infrastrukturę IT? Jak budować kompetencje informatyczne na potrzeby obsługi organizacji? Czy skorzystać z coraz popularniejszego outsourcingu IT? I jeśli tak – w jakiej formie? O jednym ze sposobów – przechowywaniu danych w chmurze oraz jej dostępnych modelach opowiada Radosław Janka, Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży Komputronik Biznes. czytaj więcej