Archiwalne

Sferia wdrożyła systemu wsparcia sprzedaży

04.09.2007

Sferia S.A. wdrożyła autorski system wsparcia sprzedaży firmy Software Mind. Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu, operator chce efektywniej zarządzać sprzedażą we wszystkich kanałach sprzedaży.

Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów.

Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind.

System, na którym firma już pracuje operacyjnie, wspiera automatyzację procesów biznesowych zachodzących w działach: Marketing, Obsługa Klienta, Wsparcie Sprzedaży, Dział Sprzedaży, dostarcza również raportów i zestawień dla Zarządu.

System wspiera sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedażowych firmy, czyli: Sprzedaż Bezpośrednia, Sprzedaż Detaliczna (salony), Sprzedaż Pośrednia (przez Partnerów). W zakres projektu wchodziła również integracja z systemem billingowym, systemem programowanego wybierania numerów, systemem skryptowym oraz kilkoma systemami peryferyjnymi.

System Wsparcia Sprzedaży Software Mind wspiera zarządzanie procesami biznesowymi związanymi z pozyskaniem Klienta, sprzedażą/odsprzedażą usług. Elementem wyróżniającym rozwiązanie od podobnych na rynku jest fakt, iż uwzględnia on specyfikę rynku telekomunikacyjnego – konwergencję usług i technologii, segmentację Klientów (Klient indywidualny, biznesowy i strategiczny), wykorzystuje dane o płatnościach, akcjach windykacyjnych, możliwych nadużyciach czy wskaźnikach retencyjnych oraz dostarcza specjalizowane raporty i analizy.

źródło: Sferia