VECTRA usprawni obsługę klientów z wykorzystaniem narzędzi integracyjnych webMethods Software AG
7 września 2010 r. VECTRA, drugi pod względem liczby abonentów dostawca usług triple play (telewizja, Internet i telefon) w Polsce, rozpoczyna implementację platformy webMethods Software AG do usprawnienia procesów związanych z obsługą klientów. Rozwiązania informatyczne Software AG pozwolą operatorowi na szybką i elastyczną adaptację do zmian zachodzących na rynku.
Grupa VECTRA to niezwykle dynamicznie rozwijająca się firma. Liczba jej klientów stale wzrasta w związku z realizowanymi akwizycjami oraz podpisywaniem nowych umów. Obecnie Grupa obsługuje łącznie ponad 750 tysięcy gospodarstw domowych. Wdrożenie rozwiązań informatycznych Software AG pozwoli na rozbudowanie wykorzystywanych przez firmę systemów biznesowych związanych m.in. z obsługą abonentów i sprzedażą usług. Ponadto pomoże zintegrować systemy informatyczne takie jak system ERP, obsługa zamówień, billing oraz zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną.
„Działamy na bardzo konkurencyjnym i dynamicznie rozwijającym się rynku. Musimy szybko reagować na zmiany od strony biznesowej. Szczególnie ważne jest, aby wykorzystywane przez nas systemy były nie tylko funkcjonalne, ale również elastyczne i skalowalne. Takie możliwości zapewniają rozwiązania webMethods” –tłumaczy Sławomir Topczewski, CIO Grupy Vectra. „Dodatkowym wyzwaniem stojącym przed Departamentem IT jest integracja istniejących w całej Grupie systemów informatycznych. Zyskamy w ten sposób zwiększenie ich wydajności oraz nowe możliwości. Do realizacji tych zadań wykorzystamy rownież technologię Software AG”.
W Grupie Vectra zostaną wdrożone rozwiązania webMethods Software AG: platforma integracyjna oraz narzędzia do monitorowania jakości usług. Realizacja całego projektu odbywać się będzie w kilku etapach, w pierwszej kolejności dotyczyć będzie systemów związanych z obsługą zamówień oraz billingiem. W tym zakresie Grupa Vectra skorzysta z usług specjalistów firmy Comarch S.A. – Partnera Software AG.
źródło: Vectra