Archiwalne

W ASTER zadzwonimy taniej

01.07.2009

ASTER, dostawca 4 usług telekomunikacyjnych, od 1 lipca br. obniża ceny połączeń. Mniej zapłacą zarówno Abonenci telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej.

Wszyscy użytkownicy telefonu stacjonarnego ASTER będą mogli zadzwonić znacznie taniej do sieci komórkowych oraz za granicę – zarówno do krajów UE, USA, jak i Kanady. Wystarczy, że przed nawiązaniem rozmowy wybiorą tonowo gwiazdkę (*) a następnie numer telefonu, z którym chcą się połączyć.

„W obu przypadkach koszt rozmowy wyniesie jedynie 0,29 zł brutto/min. Są to obecnie najniższe ceny na rynku.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

ASTER wprowadził także nowe stawki roamingowe dla Abonentów telefonii komórkowej. Dzięki wprowadzeniu korzystniejszego dla Klientów sposobu rozliczania połączeń, niższe są koszty połączeń realizowanych w ponad 30 krajach. Od 1 lipca br. zostało wprowadzone rozliczanie sekundowe dla wszystkich połączeń przychodzących oraz dla połączeń wychodzących od 31 sekundy. Oznacza to, że odbierając telefon za granicą, Abonenci ASTER zapłacą za te połączenia mniej.

Dodatkowo operator wprowadził także niższe stawki na wiadomości SMS. Od 1 lipca br. Klienci ASTER zapłacą blisko 3 razy mniej za wysyłanie SMS-ów - zamiast 1,50 zł brutto - 57 groszy. Bezpłatne będzie odbieranie SMS-ów.

Niższe taryfy obowiązują od 1 lipca 2009 r.

źródło: Aster

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej