Archiwalne

W ASTER zadzwonimy taniej

01.07.2009

ASTER, dostawca 4 usług telekomunikacyjnych, od 1 lipca br. obniża ceny połączeń. Mniej zapłacą zarówno Abonenci telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej.

Wszyscy użytkownicy telefonu stacjonarnego ASTER będą mogli zadzwonić znacznie taniej do sieci komórkowych oraz za granicę – zarówno do krajów UE, USA, jak i Kanady. Wystarczy, że przed nawiązaniem rozmowy wybiorą tonowo gwiazdkę (*) a następnie numer telefonu, z którym chcą się połączyć.

„W obu przypadkach koszt rozmowy wyniesie jedynie 0,29 zł brutto/min. Są to obecnie najniższe ceny na rynku.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

ASTER wprowadził także nowe stawki roamingowe dla Abonentów telefonii komórkowej. Dzięki wprowadzeniu korzystniejszego dla Klientów sposobu rozliczania połączeń, niższe są koszty połączeń realizowanych w ponad 30 krajach. Od 1 lipca br. zostało wprowadzone rozliczanie sekundowe dla wszystkich połączeń przychodzących oraz dla połączeń wychodzących od 31 sekundy. Oznacza to, że odbierając telefon za granicą, Abonenci ASTER zapłacą za te połączenia mniej.

Dodatkowo operator wprowadził także niższe stawki na wiadomości SMS. Od 1 lipca br. Klienci ASTER zapłacą blisko 3 razy mniej za wysyłanie SMS-ów - zamiast 1,50 zł brutto - 57 groszy. Bezpłatne będzie odbieranie SMS-ów.

Niższe taryfy obowiązują od 1 lipca 2009 r.

źródło: Aster

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej