Archiwalne

W ASTER zadzwonimy taniej

01.07.2009

ASTER, dostawca 4 usług telekomunikacyjnych, od 1 lipca br. obniża ceny połączeń. Mniej zapłacą zarówno Abonenci telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej.

Wszyscy użytkownicy telefonu stacjonarnego ASTER będą mogli zadzwonić znacznie taniej do sieci komórkowych oraz za granicę – zarówno do krajów UE, USA, jak i Kanady. Wystarczy, że przed nawiązaniem rozmowy wybiorą tonowo gwiazdkę (*) a następnie numer telefonu, z którym chcą się połączyć.

„W obu przypadkach koszt rozmowy wyniesie jedynie 0,29 zł brutto/min. Są to obecnie najniższe ceny na rynku.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

ASTER wprowadził także nowe stawki roamingowe dla Abonentów telefonii komórkowej. Dzięki wprowadzeniu korzystniejszego dla Klientów sposobu rozliczania połączeń, niższe są koszty połączeń realizowanych w ponad 30 krajach. Od 1 lipca br. zostało wprowadzone rozliczanie sekundowe dla wszystkich połączeń przychodzących oraz dla połączeń wychodzących od 31 sekundy. Oznacza to, że odbierając telefon za granicą, Abonenci ASTER zapłacą za te połączenia mniej.

Dodatkowo operator wprowadził także niższe stawki na wiadomości SMS. Od 1 lipca br. Klienci ASTER zapłacą blisko 3 razy mniej za wysyłanie SMS-ów - zamiast 1,50 zł brutto - 57 groszy. Bezpłatne będzie odbieranie SMS-ów.

Niższe taryfy obowiązują od 1 lipca 2009 r.

źródło: Aster

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej