Archiwalne

W ASTER zadzwonimy taniej

01.07.2009

ASTER, dostawca 4 usług telekomunikacyjnych, od 1 lipca br. obniża ceny połączeń. Mniej zapłacą zarówno Abonenci telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej.

Wszyscy użytkownicy telefonu stacjonarnego ASTER będą mogli zadzwonić znacznie taniej do sieci komórkowych oraz za granicę – zarówno do krajów UE, USA, jak i Kanady. Wystarczy, że przed nawiązaniem rozmowy wybiorą tonowo gwiazdkę (*) a następnie numer telefonu, z którym chcą się połączyć.

„W obu przypadkach koszt rozmowy wyniesie jedynie 0,29 zł brutto/min. Są to obecnie najniższe ceny na rynku.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

ASTER wprowadził także nowe stawki roamingowe dla Abonentów telefonii komórkowej. Dzięki wprowadzeniu korzystniejszego dla Klientów sposobu rozliczania połączeń, niższe są koszty połączeń realizowanych w ponad 30 krajach. Od 1 lipca br. zostało wprowadzone rozliczanie sekundowe dla wszystkich połączeń przychodzących oraz dla połączeń wychodzących od 31 sekundy. Oznacza to, że odbierając telefon za granicą, Abonenci ASTER zapłacą za te połączenia mniej.

Dodatkowo operator wprowadził także niższe stawki na wiadomości SMS. Od 1 lipca br. Klienci ASTER zapłacą blisko 3 razy mniej za wysyłanie SMS-ów - zamiast 1,50 zł brutto - 57 groszy. Bezpłatne będzie odbieranie SMS-ów.

Niższe taryfy obowiązują od 1 lipca 2009 r.

źródło: Aster

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Plus Plus odświeża swoją ofertę dla klientów z Ukrainy mieszkających w Polsce

Teraz w Plus na Kartę za 25 zł miesięcznie znajdzie się wszystko czego potrzebują: duże pakiety internetowe, darmowy transfer na Viber, Facebook i Messenger, najtańsza stawka połączeń do ukraińskich sieci Kyivstar, Vodafone i Lifecell, usługi bez limitu w Polsce i do tego rok ważności konta. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej