Huawei kampania #AddictedToYou
News

Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi

12.02.2018
Dwie trzecie Polaków jest gotowych zrezygnować z oglądania telewizji dla smartfona, nieco więcej, prawie trzy czwarte, z jedzenia słodyczy. Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei, pokazuje jednak, że dla znakomitej większości z nas smartfon schodzi na drugi plan, gdy stawką są bezpośrednie relacje z bliskimi.

Smarfony to w tej chwili nieodłączny element naszej codzienności. Nosimy je przy sobie niemal non stop, zabieramy do kuchni, łazienki, nawet do łóżka. Druga odsłona badania Smart(fonowe) relacje dla Huawei pokazuje, że aż 67% badanych jest gotowych zrezygnować z telewizji, jeśli jej oglądanie miałoby oznaczać rozstanie ze smartfonem. Aż 72% zadeklarowało, że zrezygnuje z jedzenia słodyczy przez miesiąc, jeśli mieliby wybierać między nimi a telefonem.

Smartfon mniej ważny od ludzi

Okazuje się jednak, że kiedy zaczyna chodzić o podtrzymywanie prawdziwych relacji z ludźmi, stosunek do telefonów zmienia się – postrzegane są jako urządzenia, które mają nam te relacje ułatwiać, ale nie zastępować. 77% badanych stwierdziło, że wołałoby przestać korzystać ze smartfonu, niż zrezygnować z intymnych relacji z partnerem na pół roku. Badanie pokazuje też, że potrafimy przedłożyć relacje z przyjaciółmi i dziećmi nad telefon. Aż 81% zrezygnuje ze smartfonu dla wyjścia z przyjaciółmi, a 89% poświęci go dla zabawy z dzieckiem (pytanie dotyczyło rodziców dzieci do lat 12).

Technologia w służbie relacji

- Niektórzy uważają, że korzystanie ze smartfona zabija relacje między ludźmi szybciej niż trwa wyjęcie go z kieszeni. Jednak urządzenia mobilne mogą mieć pozytywny wpływ na związki – pozwalają nam na częsty, nierzadko intymny kontakt z partnerem. Sondaż przeprowadzony na zlecenie Huawei pokazuje, że jesteśmy uzależnieni nie od urządzeń, ale od osób, z którymi możemy być blisko dzięki ich pośrednictwu – komentuje Tomasz Sobierajski, socjolog.

- Narzekanie na to, że ludzie używają smartfonów, uważam za gnuśne i zbędne. Warto się zastanowić, dlaczego smartfony tak szybko przyjęły się pod niemalże każdą szerokością geograficzną. Moim zdaniem dlatego, że stworzyli je ludzie dla ludzi, i zrobili to po to, żeby ułatwić nam życie, pracę, wesprzeć relacje. Zadaniem dla socjologów i humanistów jest edukowanie ludzi, jak mądrze można korzystać z technologii. Jak robić to, żeby nie krzywdzić nikogo oraz nie zaburzać naturalnych procesów społecznych i komunikacyjnych – dodaje Sobierajski.

Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w styczniu 2018 roku, jest częścią kampanii #AddictedToYou, w której globalny producent smartfonów zachęca do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów i nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Kampanię promuje film reklamowy, w którym główne role zagrali w nim młody aktor Krzysztof Bagiński oraz modelka Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, potrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom. Link do filmu: #AddcitedToYou

Huawei Kiedy kupić pierwszy telefon dla dziecka? Polscy rodzice odpowiadają

Kiedy kupić dziecku pierwszy telefon, w jaki sposób można wykorzystać urządzenie w procesie wychowania i czym kierować się przy jego wyborze? Ponad połowa polskich rodziców zapytanych przez GfK Polonia na zlecenie Huawei wskazało, że 10 rok życia to odpowiedni wiek na podarowanie dziecku pierwszego telefonu. Najważniejszą potrzebą rodziców - stojącą za zakupem urządzenia - jest pozostawanie w stałym kontakcie z dzieckiem. Z badań wynika, że głównymi kryteriami wyboru smartfona dla najmłodszych są: atrakcyjna cena, solidne wykonanie i pojemna bateria. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcej

Huawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family

Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5

Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech

Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC

– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcej

Huawei Kiedy kupić pierwszy telefon dla dziecka? Polscy rodzice odpowiadają

Kiedy kupić dziecku pierwszy telefon, w jaki sposób można wykorzystać urządzenie w procesie wychowania i czym kierować się przy jego wyborze? Ponad połowa polskich rodziców zapytanych przez GfK Polonia na zlecenie Huawei wskazało, że 10 rok życia to odpowiedni wiek na podarowanie dziecku pierwszego telefonu. Najważniejszą potrzebą rodziców - stojącą za zakupem urządzenia - jest pozostawanie w stałym kontakcie z dzieckiem. Z badań wynika, że głównymi kryteriami wyboru smartfona dla najmłodszych są: atrakcyjna cena, solidne wykonanie i pojemna bateria. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcej

Huawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family

Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5

Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech

Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC

– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Czy warto ubezpieczyć telefon?

Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?

czytaj więcej