Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Usługi pakietowe oparte o multi-sim są obecne na rynku od dawna, cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów nie tylko ze względu na korzyści cenowe, lecz także wygodę w związku z możliwością opłacania jednej faktury czy wprowadzanie zmian przez kontakt z jednym tylko biurem obsługi. Mimo że oferty łączone przynoszą oczywiste benefity, to w dalszym ciągu w znacznej części gospodarstw domowych korzysta się z co najmniej dwóch dostawców usług telekomunikacyjnych.
„Konieczność podpisania kilku umów jednocześnie stanowi istotną barierę. Brakuje także możliwości elastycznego „dowiązywania” do już istniejących kontraktów nowych, w każdej chwili, gdy zaistnieje taka potrzeba. W praktyce więc różni członkowie rodziny mają umowy u różnych operatorów, płacą stawki za kontrakty indywidualne a próby skonsolidowania tych umów często kończą się fiaskiem ze względu na różne czasy obowiązywania umów” – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile Polska odpowiedzialny za rynek B2C.
„Branża telekomunikacyjna była do tej pory zbyt konserwatywna w konstruowaniu ofert dla rodzin, nie potrafiła odpowiedzieć na ich zmieniające się potrzeby. Dlatego postanowiliśmy znaleźć dla nich lepsze rozwiązanie” – dodaje Perron.
Nie musisz planować swojego małżeństwa z wyprzedzeniem - dołączaj kolejne numery i obniżaj cenę kiedy chcesz
Mechanizm oferty jest szalenie prosty: dwie karty w T‑Mobile to rabat w wysokości 10 zł brutto do każdej z nich (w sumie -20 zł), 3 i kolejne karty to rabat 15 zł do każdej z nich. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym czasie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie. Maksymalnie w ramach jednej umowy rodzinnej (pod jednym numerem PESEL) może funkcjonować do 10 kart. Dla każdego z kontraktów można otrzymywać osobną fakturę z uwzględnieniem opłat i terminów płatności jego dotyczących.
„W T‑Mobile dla rodzin postanowiliśmy przede wszystkim położyć nacisk na jak największą elastyczność, by zawsze można było skorzystać z maksymalnych rabatów” – tłumaczy Frederic Perron. „Ta oferta wzięła się z wprost z chęci likwidacji bariery, którą sygnalizowali klienci. Będziemy w dalszym ciągu bardzo uważnie przyglądać się temu, co mówią i rozwijać naszą ofertę zgodnie z ich oczekiwaniami” - deklaruje Perron.
Nowe oferty dla rodzin bazują na T- Mobile - Bez Limitu, w ramach której każdy użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy oraz dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością, następnie z prędkością 1 Mbs). Bazowa wysokość abonamentu w ofercie bez telefonu wynosi 50 zł, w ofercie z urządzeniem – 70 zł.
Dodatkowo dla najbardziej aktywnych użytkowników Internetu w smartfonie T‑Mobile przygotował ofertę „T-Mobile - Bez Limitu+” (60 zł m-c w wersji SIMO lub odpowiednio wyższej w ofercie ze smartfonem), obejmującą nielimitowane rozmowy, SMS/MMS, Internet bez limitu danych z 20 GB danych z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mbs.
Zasady rabatowania aplikowane są tak do ofert z urządzeniem, jak i sim only. Można je także dowolnie łączyć.
Dla całego domu, nie tylko dla „noworodków”
Do pakietu usług rodzinnych wliczać się będzie popularna usługa T‑Mobile – Internet Domowy. Cena samej usługi się przy tym nie zmieni, natomiast traktowana będzie ona jako jeden element zestawu i wpływała na wysokość rabatu dla pozostałych kart.
Zasadę działania mechanizmu rabatowego obrazuje poniższy przykład:
Warto podkreślić, że z oferty rodzinnej będą mogli korzystać z zachowaniem rabatów także aktualni klienci usługi T‑Mobile - Internet Domowy. Dołączenie kolejnych kontraktów nie spowoduje wydłużenia czasu trwania umowy na Internet. Także dla aktualnych użytkowników usług głosowych T‑Mobile przygotował proces tzw. „migracji in-life” czyli przejścia na nowy plan dla rodzin nawet w trakcie aktualnie obowiązującej umowy. Możliwość ta zostanie udostępniona od połowy września, warunki indywidualnie będą dostępne u konsultantów Biura Obsługi Abonenta oraz w punktach sprzedaży T‑Mobile.
„Z rodzina wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu”…
… pod takim hasłem prowadzone będą szerokie działania reklamowe promującej nową propozycję T‑Mobile. Kampania wystartuje 30 sierpnia i prowadzona będzie w ogólnopolskich mediach. Szczegółowe informacje na jej temat przekazane zostaną w osobnej komunikacji.