Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Usługi pakietowe oparte o multi-sim są obecne na rynku od dawna, cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów nie tylko ze względu na korzyści cenowe, lecz także wygodę w związku z możliwością opłacania jednej faktury czy wprowadzanie zmian przez kontakt z jednym tylko biurem obsługi. Mimo że oferty łączone przynoszą oczywiste benefity, to w dalszym ciągu w znacznej części gospodarstw domowych korzysta się z co najmniej dwóch dostawców usług telekomunikacyjnych.
„Konieczność podpisania kilku umów jednocześnie stanowi istotną barierę. Brakuje także możliwości elastycznego „dowiązywania” do już istniejących kontraktów nowych, w każdej chwili, gdy zaistnieje taka potrzeba. W praktyce więc różni członkowie rodziny mają umowy u różnych operatorów, płacą stawki za kontrakty indywidualne a próby skonsolidowania tych umów często kończą się fiaskiem ze względu na różne czasy obowiązywania umów” – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile Polska odpowiedzialny za rynek B2C.
„Branża telekomunikacyjna była do tej pory zbyt konserwatywna w konstruowaniu ofert dla rodzin, nie potrafiła odpowiedzieć na ich zmieniające się potrzeby. Dlatego postanowiliśmy znaleźć dla nich lepsze rozwiązanie” – dodaje Perron.
Nie musisz planować swojego małżeństwa z wyprzedzeniem - dołączaj kolejne numery i obniżaj cenę kiedy chcesz
Mechanizm oferty jest szalenie prosty: dwie karty w T‑Mobile to rabat w wysokości 10 zł brutto do każdej z nich (w sumie -20 zł), 3 i kolejne karty to rabat 15 zł do każdej z nich. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym czasie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie. Maksymalnie w ramach jednej umowy rodzinnej (pod jednym numerem PESEL) może funkcjonować do 10 kart. Dla każdego z kontraktów można otrzymywać osobną fakturę z uwzględnieniem opłat i terminów płatności jego dotyczących.
„W T‑Mobile dla rodzin postanowiliśmy przede wszystkim położyć nacisk na jak największą elastyczność, by zawsze można było skorzystać z maksymalnych rabatów” – tłumaczy Frederic Perron. „Ta oferta wzięła się z wprost z chęci likwidacji bariery, którą sygnalizowali klienci. Będziemy w dalszym ciągu bardzo uważnie przyglądać się temu, co mówią i rozwijać naszą ofertę zgodnie z ich oczekiwaniami” - deklaruje Perron.
Nowe oferty dla rodzin bazują na T- Mobile - Bez Limitu, w ramach której każdy użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy oraz dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością, następnie z prędkością 1 Mbs). Bazowa wysokość abonamentu w ofercie bez telefonu wynosi 50 zł, w ofercie z urządzeniem – 70 zł.
Dodatkowo dla najbardziej aktywnych użytkowników Internetu w smartfonie T‑Mobile przygotował ofertę „T-Mobile - Bez Limitu+” (60 zł m-c w wersji SIMO lub odpowiednio wyższej w ofercie ze smartfonem), obejmującą nielimitowane rozmowy, SMS/MMS, Internet bez limitu danych z 20 GB danych z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mbs.
Zasady rabatowania aplikowane są tak do ofert z urządzeniem, jak i sim only. Można je także dowolnie łączyć.
Dla całego domu, nie tylko dla „noworodków”
Do pakietu usług rodzinnych wliczać się będzie popularna usługa T‑Mobile – Internet Domowy. Cena samej usługi się przy tym nie zmieni, natomiast traktowana będzie ona jako jeden element zestawu i wpływała na wysokość rabatu dla pozostałych kart.
Zasadę działania mechanizmu rabatowego obrazuje poniższy przykład:
Warto podkreślić, że z oferty rodzinnej będą mogli korzystać z zachowaniem rabatów także aktualni klienci usługi T‑Mobile - Internet Domowy. Dołączenie kolejnych kontraktów nie spowoduje wydłużenia czasu trwania umowy na Internet. Także dla aktualnych użytkowników usług głosowych T‑Mobile przygotował proces tzw. „migracji in-life” czyli przejścia na nowy plan dla rodzin nawet w trakcie aktualnie obowiązującej umowy. Możliwość ta zostanie udostępniona od połowy września, warunki indywidualnie będą dostępne u konsultantów Biura Obsługi Abonenta oraz w punktach sprzedaży T‑Mobile.
„Z rodzina wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu”…
… pod takim hasłem prowadzone będą szerokie działania reklamowe promującej nową propozycję T‑Mobile. Kampania wystartuje 30 sierpnia i prowadzona będzie w ogólnopolskich mediach. Szczegółowe informacje na jej temat przekazane zostaną w osobnej komunikacji.
T-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy
Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej