Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Usługi pakietowe oparte o multi-sim są obecne na rynku od dawna, cieszą się rosnącą popularnością wśród klientów nie tylko ze względu na korzyści cenowe, lecz także wygodę w związku z możliwością opłacania jednej faktury czy wprowadzanie zmian przez kontakt z jednym tylko biurem obsługi. Mimo że oferty łączone przynoszą oczywiste benefity, to w dalszym ciągu w znacznej części gospodarstw domowych korzysta się z co najmniej dwóch dostawców usług telekomunikacyjnych.
„Konieczność podpisania kilku umów jednocześnie stanowi istotną barierę. Brakuje także możliwości elastycznego „dowiązywania” do już istniejących kontraktów nowych, w każdej chwili, gdy zaistnieje taka potrzeba. W praktyce więc różni członkowie rodziny mają umowy u różnych operatorów, płacą stawki za kontrakty indywidualne a próby skonsolidowania tych umów często kończą się fiaskiem ze względu na różne czasy obowiązywania umów” – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile Polska odpowiedzialny za rynek B2C.
„Branża telekomunikacyjna była do tej pory zbyt konserwatywna w konstruowaniu ofert dla rodzin, nie potrafiła odpowiedzieć na ich zmieniające się potrzeby. Dlatego postanowiliśmy znaleźć dla nich lepsze rozwiązanie” – dodaje Perron.
Nie musisz planować swojego małżeństwa z wyprzedzeniem - dołączaj kolejne numery i obniżaj cenę kiedy chcesz
Mechanizm oferty jest szalenie prosty: dwie karty w T‑Mobile to rabat w wysokości 10 zł brutto do każdej z nich (w sumie -20 zł), 3 i kolejne karty to rabat 15 zł do każdej z nich. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym czasie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie. Maksymalnie w ramach jednej umowy rodzinnej (pod jednym numerem PESEL) może funkcjonować do 10 kart. Dla każdego z kontraktów można otrzymywać osobną fakturę z uwzględnieniem opłat i terminów płatności jego dotyczących.
„W T‑Mobile dla rodzin postanowiliśmy przede wszystkim położyć nacisk na jak największą elastyczność, by zawsze można było skorzystać z maksymalnych rabatów” – tłumaczy Frederic Perron. „Ta oferta wzięła się z wprost z chęci likwidacji bariery, którą sygnalizowali klienci. Będziemy w dalszym ciągu bardzo uważnie przyglądać się temu, co mówią i rozwijać naszą ofertę zgodnie z ich oczekiwaniami” - deklaruje Perron.
Nowe oferty dla rodzin bazują na T- Mobile - Bez Limitu, w ramach której każdy użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy oraz dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością, następnie z prędkością 1 Mbs). Bazowa wysokość abonamentu w ofercie bez telefonu wynosi 50 zł, w ofercie z urządzeniem – 70 zł.
Dodatkowo dla najbardziej aktywnych użytkowników Internetu w smartfonie T‑Mobile przygotował ofertę „T-Mobile - Bez Limitu+” (60 zł m-c w wersji SIMO lub odpowiednio wyższej w ofercie ze smartfonem), obejmującą nielimitowane rozmowy, SMS/MMS, Internet bez limitu danych z 20 GB danych z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mbs.
Zasady rabatowania aplikowane są tak do ofert z urządzeniem, jak i sim only. Można je także dowolnie łączyć.
Dla całego domu, nie tylko dla „noworodków”
Do pakietu usług rodzinnych wliczać się będzie popularna usługa T‑Mobile – Internet Domowy. Cena samej usługi się przy tym nie zmieni, natomiast traktowana będzie ona jako jeden element zestawu i wpływała na wysokość rabatu dla pozostałych kart.
Zasadę działania mechanizmu rabatowego obrazuje poniższy przykład:
Warto podkreślić, że z oferty rodzinnej będą mogli korzystać z zachowaniem rabatów także aktualni klienci usługi T‑Mobile - Internet Domowy. Dołączenie kolejnych kontraktów nie spowoduje wydłużenia czasu trwania umowy na Internet. Także dla aktualnych użytkowników usług głosowych T‑Mobile przygotował proces tzw. „migracji in-life” czyli przejścia na nowy plan dla rodzin nawet w trakcie aktualnie obowiązującej umowy. Możliwość ta zostanie udostępniona od połowy września, warunki indywidualnie będą dostępne u konsultantów Biura Obsługi Abonenta oraz w punktach sprzedaży T‑Mobile.
„Z rodzina wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu”…
… pod takim hasłem prowadzone będą szerokie działania reklamowe promującej nową propozycję T‑Mobile. Kampania wystartuje 30 sierpnia i prowadzona będzie w ogólnopolskich mediach. Szczegółowe informacje na jej temat przekazane zostaną w osobnej komunikacji.
T-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej